Blåbær Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176238 De har visst blitt uvenner. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0010&st=680 jau. dog må jeg få si at det er veldig typisk kommers. media å fokusere på at mannen støtter kirkebrenneri, hva søren har det med denne saken å gjøre egentlig? Endret 22. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er mest kjent for det og ikke musikken blant vanlige menige lesere av vg.no Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jojo, dog er jeg så naiv til å måtte mene at nyheter burde være om nyhetene selv, ikke om noe som ble kjent for mer enn 10 år siden. "oi, psst, det er de folka som støtter kirkebranner vettu, fæle folk de ass huff". Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 VG er vel ikke akkurat noe musikk- og kulturavis av høy rang heller, så de skriver vel litt hist og pist tenker jeg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Akkurat Gorgoroth har sugd til seg mer oppmerksomhet enn de egentlig har gjort seg fortjent til, nettopp på grunn av Kristian (Gaahl) og Roger (Infernus) sin idioti rundt enkelte temaer. At de nå skal møtes i retten overrasker meg ikke det minste. Jeg vil dog uansett vedde hva som helst på at dette er nok et PR-stunt, og at de enten ender opp som venner, eller at de faktisk er pisslei hverandre. Begge deler er uansett ganske forståelig. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jojo, dog er jeg så naiv til å måtte mene at nyheter burde være om nyhetene selv, ikke om noe som ble kjent for mer enn 10 år siden. Folk flest vil kjenne igjen "kirkebrennerne", men har sannsynligvis aldri hørt på musikken. For folk flest kan det derfor være nyttig å vite hvorfor disse er så "viktige" at de får omtale i media. Kirkebrenning it is. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Og fordi de er et mer ukjent band enn andre så skal de appellere til noe som hendte for snart 16 år siden? Et band er et band, og synes ikke at man skal forskjellsbehandle på den måten, når VG alikevel er en sladder avis. men men, som sagt så er jeg ganske så naiv. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, de nevner dem for det de er kjent for. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke blant folk som bryr seg om at Gorgorth legger opp, hvorfor skulle aminnelige folk som ikke vet om musikken bry seg om det? Eller at de støttet kirkebranner? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, mener du at vg ikke burde ha lagt ut nyheten da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ikke hvis de føler at de må appellere til "vanlig folk" via informasjon som strengt talt ikke har noe med saken å gjøre. Særlig med tanke på at "vanlig folk" gir f. uansett. fans av Gorgoroth vet jo sånt uansett, hvis du skjønner poenget mitt? Endret 23. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ser at de gjør slikt med britney, faktisk så skriver de mer om alt det utenomusikkslige disse dager. Og slikt gjelder for mange andre musikkgrupper. Så ikke klag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg klager så mye jeg vil om saken *surmule* Jeg synes VG alt i alt er en usaklig avis uansett, og jeg er ikke fan av Gorgoroth en gang, tok de som et eksempel. Gi oss aviser som tar for seg det saklige i nyheter, ikke om britney har føflekk på rumpa eller hv asøren. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 vill si dette kan være det beste som kan hende gorgoroth. Viss Gaahl å king vinner rettsaken vill jeg bare si dette er det mest positive, selv om det er infernus som har stiftet bandet, så syns jeg ikke han bør ta hele æren for gorgoroth. Er tross alt gaahl, king og Kvitrafn som har skapt Gorgoroth mest oppmerksomhet, vertfall gaahl med sin utale i A headbangers.... og i dokumentaren og fengsel episoden. som det står så er det gaahl å king som har drevet kraften i gorgoroth i over 8 år. SÅ hvorfor skal infernus ødlegge får gaahl å king som kansje har gjort en mye bedre jobb enn det infernus har gjort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå