Gå til innhold

Gorgoroth legger opp

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat Gorgoroth har sugd til seg mer oppmerksomhet enn de egentlig har gjort seg fortjent til, nettopp på grunn av Kristian (Gaahl) og Roger (Infernus) sin idioti rundt enkelte temaer. At de nå skal møtes i retten overrasker meg ikke det minste. Jeg vil dog uansett vedde hva som helst på at dette er nok et PR-stunt, og at de enten ender opp som venner, eller at de faktisk er pisslei hverandre. Begge deler er uansett ganske forståelig.

Lenke til kommentar
Jojo, dog er jeg så naiv til å måtte mene at nyheter burde være om nyhetene selv, ikke om noe som ble kjent for mer enn 10 år siden.

Folk flest vil kjenne igjen "kirkebrennerne", men har sannsynligvis aldri hørt på musikken. For folk flest kan det derfor være nyttig å vite hvorfor disse er så "viktige" at de får omtale i media. Kirkebrenning it is.

Lenke til kommentar

Ikke hvis de føler at de må appellere til "vanlig folk" via informasjon som strengt talt ikke har noe med saken å gjøre.

Særlig med tanke på at "vanlig folk" gir f. uansett.

fans av Gorgoroth vet jo sånt uansett, hvis du skjønner poenget mitt?

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

vill si dette kan være det beste som kan hende gorgoroth.

Viss Gaahl å king vinner rettsaken vill jeg bare si dette er det mest positive, selv om det er infernus som har stiftet bandet, så syns jeg ikke han bør ta hele æren for gorgoroth.

Er tross alt gaahl, king og Kvitrafn som har skapt Gorgoroth mest oppmerksomhet, vertfall gaahl med sin utale i A headbangers.... og i dokumentaren og fengsel episoden.

som det står så er det gaahl å king som har drevet kraften i gorgoroth i over 8 år. SÅ hvorfor skal infernus ødlegge får gaahl å king som kansje har gjort en mye bedre jobb enn det infernus har gjort ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...