LtdEdFred Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Heisann. Jeg vet at både Komplett (og en nabo av Komplett som jeg ikke husker navnet på) og PCMax har butikker i Oslo, men er det flere databutikker som har det. Da snakker jeg om rene databutikker ikke Elkjøp, Expert osv. Edit: venomzorgs innlegg... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Kommer ikke på noen fler i farten, men hvorfor lurer du?? Og komplett har butikk på stovner også... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Kommer ikke på noen fler i farten, men hvorfor lurer du?? Og komplett har butikk på stovner også... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg lurer fordi jeg skal ha meg skjermkort nå og det jeg er ute etter er utsolgt på alle webshopper. Jeg har solgt mitt gamle og sitter uten (ordentlig) PC. (Sitter nå på mammas jobb PC). Komplett Stovner hadde jeg helt glemt. Takk skal du ha. (naboen til Komplett er IQdata. Jeg kom på det) Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Amraam PC holder til i Oslo, tror ikke de har skikklig butikk, men det er mulig å hente varer der. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 datasuply på grunerløkka er også datasjappe. quad og har noen rimelige radeon kort holder til på sinsen Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tror det er noe i markgata (usikkert) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 vel en "webshop" er vel en butikk på nettet? ligger i navnet hmm, men vet ikke om noen flere databutikker i oslo. Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 du har "dataspesialisten", et lite høl i veggen i bentsebrugata.. tech ligger i nydalen, infolink ute ved brynseng elns, telemark nede i sentrum finnes sikkert flere, men ikke som jeg kommer på i farten... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Nå åpner snart ComputerCity på alnabru også. Norgest billigste butikk over disk... De fører Mobiler, Hardware og konsoller... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 IQ Data, ligger litt lenger oppi gata ved Komplett Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 www.dataspesialisten.no var vel litt drøye. GeForce2 64MB Ram var all informasjonen de kunne gi om et av de tre skjermkortene de hadde. 1290 kroner skulle de ha for det også Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 tech ligger i nydalen, Men de har kun kontorer der vært der engang og gikk med lav nakke ut igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå