patrickk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er på jakt etter trådløse høytalere som jeg skal ha til mitt hjemmekino (7.1). Har hørt rykter om at det er mulig å få tak i, men evtuelt hvor og hva som er bra? Hva er egentlig minuset med å bruke trådløs overføring av lyden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Da vi skulle kjøpe surround anlegg for rundt 1 år siden gikk vi på HIFIcenter kjeden. Jeg lurte på hvor stor forskjellen mellom kablet og trådløse høyttalere egentlig var. Da så selgeren rart på meg og begynte å snakk med hendene foran munnen: "Dette er trådløse bakhøyttalere", han tok vekk hendene "..og dette er vanlig kablet høyttalere". Endret 24. oktober 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Da vi skulle kjøpe surround anlegg for rundt 1 år siden gikk vi på HIFIcenter kjeden.Jeg lurte på hvor stor forskjellen mellom kablet og trådløse høyttalere egentlig var. Da så selgeren rart på meg og begynte å snakk med hendene foran munnen: "Dette er trådløse bakhøyttalere", han tok vekk hendene "..og dette er vanlig kablet høyttalere". Hm... Så ingen forskjell eller finst det ikke? Hehe.. .tok den ikke helt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Han sammenlignet å prate med hendene foran munnen med trådløse høyttalere. Dette var for å understreke hvor ekstremt dårlig det egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå