Gå til innhold

Lang leveringstid på iMac 24"?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt mac for første gang, har nemlig nylig forelsket meg i nye iMac og OSX.

Jeg bestilte fra en forhandler (ikke applestore) over telefon 12/10 og fikk ordrebekreftelse på mail etter purring fra meg forrige uke, men jeg har ikke hørt noe om leveringstid... Jeg bestilte en helt standard 24" 2,4 ghz-maskin, så noe bygging burde jo være uaktuelt ettersom jeg har skjønt at standardmaskiner er lagervare når det gjelder mac.

Hvor lenge har dere andre som har kjøpt denne måtte ventet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple har ikke sendt ut maskiner i det siste, noe jeg tror kan ha noe å gjøre med oppgraderingen til Leopard. Jeg ringte også Apple her om dagen, og fikk forklaring at det var tørke og elendighet i Apple som gjorde at det var utsatt levering på maskinene som ble satt sammen i Asia. Vanlig levering er uansett ca 10-14 dager til butikk fra de er sendt fra produsent, til de faktisk er i butikk :-)

Regn med at du får Leopard ferdig installert i alle fall!

Lenke til kommentar

Leopard ville jo vært finfint, men jeg er litt overasket over ventetiden (jmf Applestore sine lovnader om leveringstid), trodde det var ett fenomen Dell-kunder måtte slite med...

Det er vanskelig å vente på julaften/bursdag/17. mai når man ikke vet når det blir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...