Oysteinrolf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Jeg har ikke s-video inngang på PC-en min. Ellers er det bare usb porter og nettverksporten. Men bak er det et input for skjermkabel, kan jeg bruke denne på tven min? Dog, da må jeg ha en konverterer. For jeg har ikke en slik dataskjermkabel input på tven min. På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
holtiz Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det heter utgang ikke inngang, da det er veldig få maskiner med s-video inngang. Du kan prøve en slik. Jeg har handlet denne, men ikke fått testet den. Skal virke på mange skjermkort. Bestiller du en slik over ebay med paypal, koster den ca. 25kr, og frakten er gratis. Tok ca. 8-10dager før jeg fikk kabelen i posten. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...N:IT&ih=005 Jeg har også handlet endel annet "stasj" hos disse, og de leverer raskt og gratis. KJEMPEGOD EBAY SELGER! Endret 22. oktober 2007 av holtiz Lenke til kommentar
wiak Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) tven burde ha VGA ingang og bærbare burde være så gammel å ha en VGA ut gang så blå ingang på tv og blå ut på bærbare? alle PC-er har en vga utgang så koble den til tven så går det mye bedre du vil nokk trenge en vga kabel å det får du kjøpt på biltema osv Endret 22. oktober 2007 av wiak Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det heter utgang ikke inngang, da det er veldig få maskiner med s-video inngang. Du kan prøve en slik. Jeg har handlet denne, men ikke fått testet den. Skal virke på mange skjermkort. Bestiller du en slik over ebay med paypal, koster den ca. 25kr, og frakten er gratis. Tok ca. 8-10dager før jeg fikk kabelen i posten. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...N:IT&ih=005 Jeg har også handlet endel annet "stasj" hos disse, og de leverer raskt og gratis. KJEMPEGOD EBAY SELGER! Fått testen den ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå