Firesky Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heisann, jeg er på utkikk etter noen lekre brytere som står i stil med kabinettet, å jeg fant noen på elfa som jeg likte, men de har forskjellige egenskaper, så da lurer jeg på, hva mener elfa med fks "(til) fra til" osv? Jeg skal ha noen med 3 kontaktpunkter, de skal brukes til vifter i kabinettet, der jeg har max hastighet når den er vippet den ene veien, og minimal hastighet når den er vippet andre veien. Men er det noen som vet hva elfa mener med "(til)fra(til)" og "til fra til", osv? Linky Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ingenting, bare tull... Men det trenger ikkje du å bry deg om... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 aha? Så at noen er merket med parentes betyr ingenting?! Det er da en grunn til at dem er merket med parentes? eller? Og jo, jeg bryr meg, jeg gidder ikke bestille brytere for hundrelappen (+ frakt) og vente på å få dem i posten, for så å finne ut at jeg kunne bestilt noen som var bedre, eller at jeg må bestille den andre typen. Hvis du vet, si det! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Her det som står på elfa sine sider: Hva betyr symbolet: på-(på) under strømbryterens funksjonsbeskrivelse?Strømbryteren er momentan, den går tilbake til utgangsstilling når knappen slippes. Parentesen angir at funksjonen er tilbakefjærende. Endret 22. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 takk Det har jo ganske mye å si da, orker jo ikke holde på bryteren hele tiden mens jeg sitter med PC-en da er det bare å mekke sammen en bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå