Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av værsting pc

Anbefalte innlegg

Hey!

Skal i nærmeste fremtid kjøpe meg pc...

Trenger hjelp da jeg ikke vet noe som helst av hardware, hva som er best osv osv:)

Pris er ingen sak men vil ikke overstige cirka 18 000 med god skjerm :)

Håper noen kunne gitt meg et bra oppsett på værsting ting til prisen.

Bare skjerm ingenting annet skal innenfor den grensen.. Altså ikke mus, tastatur osv.

Jeg kan ikke noe om overklokking eller noe som helst:) Vil gjerne dra de fleste nyere spill på maks grafikk osv:)

Takker for svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32379.

Her har du også litt penger til overs for et snasent kabinett om det skulle trenges.

Xeon klinger bedre enn core2quad, den vil antakeligvis være kjøligere og mer pålitelig enn q6600.

Raskere ram enn 6400 trengs bare til overclocking, det er bare wasted ellers.

1TB disk er valgt av ytelsesmessige grunner, du får ikke raskere disker enn dem.

Skjermen kan byttes ut siden den jeg har valgt ikke er på lager, men 24" er kult å ha på skrivebordet. da får du også brukt hardwaren ordentlig.

Seasonic er stille, og ren kvalitet. De produserer psuer for b.l.a for corsair.

DVD-brenner; velg her.

Endret av micke090
Lenke til kommentar
*småfrekk* Hva kombinert ordbok og grammatikk? (To skrivefeil bare i overskriften er sterkt)

Kanskje du skal ta deg en titt på nettiketten

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...