Gå til innhold

[LOTRO]Problemer med å finne grupper/members

Anbefalte innlegg

Hei. Har spilt LOTRO en stund nå (ikke veldig intenst vel og merke)

Og jeg liker spillet. Men jeg har lagt merke til en ting, noe som sannsynligvis går igjen i andre lignende spill... Det kan ta LANG tid å finne fellowship/medlemmer til fellowship.

Hvordan gjør dere når dere leter etter folk? Skriver dere "/LFF LFM X quest, need Y" for eksempel eller hva? Eller bruker dere ikke LFF kanalen i det hele tatt, men heller OOC?

Er lei av å vente på ting i LOTRO, jeg har bedre ting å gjøre på enn å sitte og vente en halvtime + på folk.. Har alt for mange spill å spille gjennom til at jeg kan ta meg råd til dette :p (se sig.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Hvilken server spiller du på?

Det kan være vanskelig å finne fellowship til en del quests, det opplever jeg også. Mange quests består av flere oppfølgingsquests. Det jeg tror, er at når et fellowship starter på et quest, så gjør de også alle oppfølgingsquests. Dette betyr selvfølgelig ikke at INGEN fortsatt trenger å gjøre disse questene...

Det jeg pleier å gjøre når jeg leter etter fellowship, er at jeg LFF`er etter 3-4 quests samtidig. Da er det stort sett bestandi at noen trenger hvertfall ett av questene jeg trenger.

Og ja, jeg bruker LFF kanalen og ikke OOC.

Lenke til kommentar
Heisann!

Hvilken server spiller du på?

Det kan være vanskelig å finne fellowship til en del quests, det opplever jeg også. Mange quests består av flere oppfølgingsquests. Det jeg tror, er at når et fellowship starter på et quest, så gjør de også alle oppfølgingsquests. Dette betyr selvfølgelig ikke at INGEN fortsatt trenger å gjøre disse questene...

Det jeg pleier å gjøre når jeg leter etter fellowship, er at jeg LFF`er etter 3-4 quests samtidig. Da er det stort sett bestandi at noen trenger hvertfall ett av questene jeg trenger.

Og ja, jeg bruker LFF kanalen og ikke OOC.

Spiller på Snowbourne...

Lenke til kommentar

Har hatt det samme problemet i det siste. Når jeg var i lavere level tok det aldri mer enn max 7 min. å sette sammen et fellowship. Blir vanskeligere og vanskeligere hvor høyere level man kommer virker det som, men så er det naturligvis flere folk på lavere level enn det er på høy i spillet.

Er enkelte fellowshipquests jeg sender ut LFF-forespørsler hver gang jeg spiller, men har enda ikke fått noen svar.

Lenke til kommentar

bære vær litt på hugget, etterhvert lærer du hvilke områder, det er mye quests i å du begynner å spøørre et fellowship, mens du soloer noen enkle quest, prøv også å utnytte gruppen så godt som mulig når du er i den, få hjelp til grinde quests osv... Vanskelig å finne en god gruppe, men er den bra er det stor sannsynlighet for at dere holder på en stund, og at du kan jobbe med de senere....

Endret av Zarachas
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Greit å merke seg at /lff er ikke for å snakke i lff kanalen, men å sette teksten i social panalet for at du ser etter ett fellowship. /L <tekst> er til lff kanalen. Det er i alle fall min erfaring.

Har ikke merket noe stort problem med å bli med i, eller få folk til grupper. Men det varrierer noe selvfølgelig, spesielt hvis man ser etter spesifike klasser eller hvilken tid på døgnet man er pålogget. Er stadig folk som ser etter fellowship i LFF kanalen.

Lenke til kommentar

Hvis du skriver kommandoen: /lff test så får du denne teksten i chatten You are now set to looking for fellowship with comment: test. Da blir player note fylt ut med test, du får ett ikon ved siden av navnet ditt og "Player looking for fellowship" blir huket av i Social panalet, trykk O. (se vedlagt bilde)

post-70961-1198315948_thumb.jpg

Ved å skrive kommandoen /L test så vil du si test i looking for fellowship kanalen.

Håper det var mer forstårlig.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Hvis du skriver kommandoen: /lff test så får du denne teksten i chatten You are now set to looking for fellowship with comment: test. Da blir player note fylt ut med test, du får ett ikon ved siden av navnet ditt og "Player looking for fellowship" blir huket av i Social panalet, trykk O. (se vedlagt bilde)

post-70961-1198315948_thumb.jpg

Ved å skrive kommandoen /L test så vil du si test i looking for fellowship kanalen.

Håper det var mer forstårlig.

Ahh..sånn ja. Personlig så bruker jeg ikke lff panelet i det hele tatt, da dette funket svært dårlig for meg i begynnelsen. Ingen av de andre jeg kjenne (Kin f.eks), bruker heller ikke dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...