kjakan_mm Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hei.. lurte på om hvorfor amd sine prosessorer egentlig er låst? hvorfor må vi låse dem opp. kunne ikke dem lagd prosessorene så de var låst opp fra starten? :-? har fundert litt over det... Lenke til kommentar
555 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Noen hovedkort krever låst CPU for å komme over 12,5 MP Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 av den enkle grunn at de skal tjene mest mulig penger Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 halla kjakan jeg kan forklare det deg til skolen til mandagen mvh kjetil s lund Lenke til kommentar
alos Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jøsses, hviste ikke at lund dreiv med data stuff. trodde du bare var dame rægger jeg. ossen går det med brodern din? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 jøsses, hviste ikke at lund dreiv med data stuff. trodde du bare var dame rægger jeg. ossen går det med brodern din? Off topic - Off topic - Off topic - Fy - Fy - Fy..... (kjetil dameRægger? har du drekki maling eller??) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 En av grunnene er at folk prøver å få ny prosessor på garanti når prossessor svies av pga overklokking. Dette har firstsmile en tråd i tusen klassen på. Jeg syns det er riktig at prosessorene er låst. Da slipper vi at prosessor produsentene taper mye penger på å gi bort nye prosessorer til folk som ikke kan overklokke skikkelig. MVH Øyvind Lenke til kommentar
handy`` Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kube er lame... låst fordi: 1. de vil tjene penger (KJØPE NY) 2. ikke slippe sånna N00BS som deg til og ødlegge dem ! (ingen garanti vet du!) du kan også si at den var slik da du fikk den! Tgg ROX ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå