Hotel Papa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Driver med særemne på skolen nå, og har valgt å lese to av bøkene til Max Manus (Det vil helst gå godt og Det blir Alvor). Så lurer litt på om det er noen som har et referat av disse bøkene liggendes? Har søkt litt rundt, men ser ikke ut til at det var så mange av dem Hadde satt stor pris på hvis noen kunne hjulpet meg her! Mvh EvenruD Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så hvis jeg skjønner deg riktig så har du tenkt til å ha særemne om Max Manus uten å ha lest bøkene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hadde de samme bøkene til mitt særemne. er ikke så mye å diskutere det i norsken, som sensor sa da jeg var ferdig så var det mer historie enn norsk. men hold til 4 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Så hvis jeg skjønner deg riktig så har du tenkt til å ha særemne om Max Manus uten å ha lest bøkene? Har ikke særemne om han, men jeg skal lese to av bøkene hans. Har lest om Gunnar Sønsteby hittil. Det jeg ville fram til var at det er greit å ha et referat å holde seg til når man selv skal skrive et (my opinion). Gunfreak; Læreren min har godkjent det jeg skal skrive om, så det er hu som får ta skylda hvis det ikke holder... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 vel det er du som får skylda viss du snakker om det på eksamen og sensor ikke syns det har noe med norsk å gjøre Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Skjer det kan de forvente å få en pen klage. Norsklærer kan ikke godkjenne en oppgave hvis en sensor under eksamen ikke vil det, det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå