keramikklampe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hallo Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt HDD (3,5" og 2,5" IDE,SATA) ekstern docking stasjon USB 2.0, i Norge? http://itavisen.no/sak/493234/Genial_lagring/ Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan du ikke bare bestille fra geekstuff4u.com da? Jeg bestillte et lydkort derfra og spurte om de ville oppgi verdien på pakken til 25$ og det var ikke noe problem, så lenge jeg tok på meg ansvaret dersom pakken ble stoppet i tollen. Det gikk også svært raskt.. Pakken ble sendt fra Japan på en torsdag og var fremme hos meg tirsdag uken etterpå. Det vil antageligvis bli billigere enn å bestille fra norge uansett, om det i det hele tatt er noen som selger den. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan også tenke meg en slik.. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jo, kan det.. men siden det er jobben som skal bestille, også noe dill dall om at det var lettere å få gjennom om det fantes på noen norske sider.. men klart. hvis det ikke finnes.. så må vi jo kjøpe fra geekstuff4u.com.. Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Såvidt jeg har forstått så har vel GeekStuff4U.com spesialisert seg på å eksportere varer som "kun" selges i Japan.. Dermed er det svært få (om noen) butikker i norge som selger de samme produktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå