MrL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når blir Geow sluppet? hva vil bli systemkravene? Hadde du bare leste artikkelen .. "Spillet vil dermed komme i salg her til lands 9. november" Systemkrav vet jeg ikke, men tipper noe av det samme som UT 3 krever, siden graffikken er nogenlunde lik.. Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 da blir jeg kaskje å kjøre det på fullt, pga. jeg kjører UT3 demoen på fullt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 da blir jeg kaskje å kjøre det på fullt, pga. jeg kjører UT3 demoen på fullt Med den PC-en du har i siggen? Hvilken oppløsning? AA? Min sliter med alt på maks i 1680*1050, får drøyt 25fps.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe joa, mulig du har rett, men poenget mitt er rett og slett at hvis du planlegger å i det hele tatt kunne kjøre fremtidlige spill, kjøper du overhodet ikke en mac Mulig jeg har rett? Ganske vankelig å ikke ha rett når jeg siterer fakta. Dessuten er det overhodet ingenting som hindrer deg i å spille på en Mac. Det krever ikke akkurat doktorgrad for å installere XP på en Mac nå om dagen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe joa, mulig du har rett, men poenget mitt er rett og slett at hvis du planlegger å i det hele tatt kunne kjøre fremtidlige spill, kjøper du overhodet ikke en mac Mulig jeg har rett? Ganske vankelig å ikke ha rett når jeg siterer fakta. Dessuten er det overhodet ingenting som hindrer deg i å spille på en Mac. Det krever ikke akkurat doktorgrad for å installere XP på en Mac nå om dagen Lykke til med ytelsen sier jeg bare Den kraftigste Mac’en, Mac Pro, koster 21790 kroner. En "tilsvarende" PC-konfigurasjon fra Dell koster 14000 kroner. Og dell er jo faktisk ikke den billigeste heller. Skal du i hele tatt spille GoW på full, så kjøp PC, og ikke en overprisa mac. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lykke til med ytelsen sier jeg bare Den laveste iMac'n til såvidt under 10 lapper skulle klare GoW uten problemer. Mulig man trenger å slenge inn en ektra pinne med RAM, men ellers er det ikke noe i veien for ytelsen. Jobber du for M$ kanskje? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mac vs pc når det gjelder spill er jo en enkel sak. pc er billigere og støtter mer, sånn er det bare med den saken. Jeg skjønner ikke hvorfor Mac skal være dyrere, men det er nok fordi DE KAN. Maskinene deres er vakre og Osx eier windows så det holder. Jeg er egentlig Mac-mann men kjører pc nå for og spille høstens godbiter. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lykke til med ytelsen sier jeg bare Den laveste iMac'n til såvidt under 10 lapper skulle klare GoW uten problemer. Mulig man trenger å slenge inn en ektra pinne med RAM, men ellers er det ikke noe i veien for ytelsen. Jobber du for M$ kanskje? Skulle gjerne hatt jobb der ja:D Tuller du eller? Den imacen har jo et graffikkort til under tusenlappen, hvis den greier GoW på fullt, må GoW graffikken suge hardt, og det gjør den ikke. Men hvis du mente at den klarte spillet, er jeg lite overasket selvom det er mac. Betaler tross alt 10 spenn for en mac som en PC til halv pris kunne gjort samma jobben. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Får du PC-er integrert i skjermen med samme ytelse for 5000,-? Får du PC-er integrert i skjermen i det hele tatt? et HD2400 er da ikke et alt for ille kort det? Dessuten, det er samme f om du dytter det kortet i en Mac eller en hvilken som helst annen maskin. Det er samme OS, samme drivere og samme spill. Ytelsen er da den samme. ikke kom her å tro at vi skal bite på det hokus pokuset ditt med at det sitter en liten gnom inne i Macen som sier "nå kjører vi Windows, så da bremser vi litt her og der". Makan til skylapper på deg gutt! Endret 23. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Får du PC-er integrert i skjermen med samme ytelse for 5000,-? Får du PC-er integrert i skjermen i det hele tatt? et HD2400 er da ikke et alt for ille kort det? Dessuten, det er samme f om du dytter det kortet i en Mac eller en hvilken som helst annen maskin. Det er samme OS, samme drivere og samme spill. Ytelsen er da den samme. ikke kom her å tro at vi skal bite på det hokus pokuset ditt med at det sitter en liten gnom inne i Macen som sier "nå kjører vi Windows, så da bremser vi litt her og der". Makan til skylapper på deg gutt! Ja, det er det samme om du dytter et kort i en Mac eller en PC, men du får mer maskinvare for pengene om du kjøper en PC. Såfremt du ikke er veldig opptatt av at alt skal sitte i skjermen eller ha et bra design. HD2400 er et dårlig skjermkort og vil ikke klare GoW på noe høyere enn 800*600 oppløsning (hvis man ser i forhold til UT3-demoen). På UT3-demoen så får HD2400 under 30fps på 1024*768 på en flyby benchmark, altså man bare flyr rundt på banen og det er ingen ting som skjer, ingen eksplosjoner, ingen folk osv. Så å bruke det kortet til spilling ville jeg ikke anbefalt i det hele tatt. Minimum for en spill-pc må nok bli 8600GT eller HD2600Pro, hvis du liker å spille i 1024*768 vel og merke. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bestilte GoW til PC igår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg