Gå til innhold

Gran Turismo 5 prologue Demo - Rundetider

Haansi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener at to av hjulene alltid skal befinne seg på banen. Jeg kan bare gi dere mitt ord på at jeg har holdt meg på banen til enhver tid.

Hmm.. Da synes jeg tiden din virker i overkant imponerende. Godt mulig du har noen triks som jeg ikke kan, men jeg mener man kan tjene 3-4 sekunder på å kutte svinger og sjikanen. Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å tro deg på ditt ord, men jeg skulle gjerne likt å sett deg kjøre en runde på under 2.20 uten å kutte. For det er ikke annet enn imponerende. Hva slags oppsett har du, og har du noen triks?

er enig der klarer ikke å komme under 2.20 uten å kutte altfor mye men med kutting kjører jeg på 2.16.875 med evoen

Endret av nrøj
Lenke til kommentar

Haansi, kan du fikse emnetittelen? - Det skal være Prolouge ;)

--

Prøvde en runde med ekstrem kutting, da kom jeg litt under 2.20 - så tviler på at de tidene som er postet så langt er særlig troverdige. Klart, det finnes de her som sikkert virkelig kan kjøre, men ... likevel.

Lenke til kommentar
Haansi, kan du fikse emnetittelen? - Det skal være Prolouge ;)

--

Prøvde en runde med ekstrem kutting, da kom jeg litt under 2.20 - så tviler på at de tidene som er postet så langt er særlig troverdige. Klart, det finnes de her som sikkert virkelig kan kjøre, men ... likevel.

Jeg tror ikke det er mulig å hente nok til å kjøre under 2.20 med Evoen uten å kutte. Noen som har video av folk under 2.20?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...