MacGillicuddy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Daihatsu OFC-1 2.50.739 BMW 135i Coupe 2.16.545 Mitsubishi Lancer Evolution X 2.19.558 Mazda Atenza Sport 2.33.386 Bildebevis kommer! Lexus IS F Ingen tid satt Subaru Impreza WRX STi Ingen tid satt Nissan GT-R Ingen tid satt SixAxis Manuell girkasse Simulation mode ASM:Av TCS:0 Dekk:R3 Endret 27. oktober 2007 av MacGillicuddy Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Klarer faen ikke bedre enn 2:23 med evoen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bil: Evo Ratt og pedaler: Nei Rundetid: 2.28.005 Sleit veldig med å krangle med feltet fremst, tror jeg skal klare betydelig bedre Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bil: Evo Ratt og pedaler: Nei Rundetid: 2.20.867 Har et sekund eller litt til å gå på. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Faen så dere kjører. Må nok legge meg i hardtrening her Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er det en grunn til at så mange av dere velger Evoen? Er veldig Mitsubishi fan og synes derfor det er ganske artig å se at det faktisk er den bilen som blir brukt mest her Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm, vi burde egentlig krevd en form for bevis - type bilder av TV-en. Jeg begynner ihvertfall å lure på hvordan noen allerede er nede i 2.20, har kjørt 5-6 løp nå, vunnet alle sammen, men likevel 2.23-29. Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er en god idé Stikko. Jeg har lagt til bilder i posten min. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg skal ta bilde av min neste bestetid. Men jeg er litt usikker på: Er alle skitne triks lov, som å skli over gress, eller må banen følges til punkt og prikke. Er i alle fall 2-3 steder på banen det er MASSE å spare på å peise over grasset. Bl.a i den ene av de 2 svingene før den bråeste, og selvfølgelig sjikanen. Der er det mye å spare. Så, gjelder bare rundetider der vi følger banen, eller er alt lov? EDIT: Jeg tror du har gått over gresset med tidene dine MacGuillicuddy. Endret 22. oktober 2007 av Luc1fer- Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg mener at to av hjulene alltid skal befinne seg på banen. Jeg kan bare gi dere mitt ord på at jeg har holdt meg på banen til enhver tid. Endret 22. oktober 2007 av MacGillicuddy Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Enig med MacGill at man bør holde minst to av hjulene på banen. Skal ta meg noen runder nå og se om det er mulig og slå noen tider... Hvordan fikk du tatt de bildene dine? Når du kjørte over målstreken eller er det mulig og se tien i repaly? Hos meg er det ikke noe info om tid på replay.. Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skifter bytter kameravinkel og pauser etter at jeg har passert målstreken. Bildene tar jeg med kameraet mitt. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nå har GT5 Prologue fått sin egen nett side http://www.gran-turismo.com/gt5p/index_en.html Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg mener at to av hjulene alltid skal befinne seg på banen. Jeg kan bare gi dere mitt ord på at jeg har holdt meg på banen til enhver tid. Hmm.. Da synes jeg tiden din virker i overkant imponerende. Godt mulig du har noen triks som jeg ikke kan, men jeg mener man kan tjene 3-4 sekunder på å kutte svinger og sjikanen. Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å tro deg på ditt ord, men jeg skulle gjerne likt å sett deg kjøre en runde på under 2.20 uten å kutte. For det er ikke annet enn imponerende. Hva slags oppsett har du, og har du noen triks? Endret 22. oktober 2007 av Luc1fer- Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Glemte å notere meg tiden, men klarte i alle fall å vinne med en billengde når jeg brukte Mitsubishi EVO'en og settingene som vist i tråden her.. bruker ratt og pedaler, og har kjørt banen ca. 20 ganger før jeg klarte det. Kuttet bittelitt på sjikanen før målgang, ellers var jeg ute i sandfella en tur for å "drifte" litt.. hehe Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvor bytter man biler, egentlig? Og det er derfor bilene svigner ca like godt som danskeferja, jeg kjører simulation Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bilene svinger realistisk og godt under simulation. Bare å sjekk replays, på youtube, til noen som kan kjøre Du bytter biler på showroom. Trykk showroom, velg bil, trykk X. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skjønner ikke hvordan enkelte av greier såpass godt tid med BMWen. Jeg merket at den gikk bedre, men hadde mer problemer med den i svingene. AWDen til evoen gjør jo at du bare kan kjøre på Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sant det Kjører så å si aldri RWD biler i virkeligheten, bare FWD og AWD, så fikk store problemer med BMW'en. Gikk bra helt til at jeg gikk for hardt på gassen i utgangen av svingen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 er jo bbare og trikse med elektronikken til bilen, feks 3 på antispinn og slå av stabilitets kontrollen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå