Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Heisann, Som dere sikkert har fått med dere, har det kommet en GT5 Prologue-demo på japansk PSN. Det jeg da lurer på her: Hvilke rundetider har dere? Skriv opp: Bil:Ratt og pedaler: Ja/NeiRundetid:---- Meg: Bil: Lancer EvolutionRatt og pedaler: NeiRundetid: 2:23 (Spilte bare en halvtime i går)For å kunne sammenligne tider, trenger vi samme fysikkoppsett. Derfor setter jeg pris på om folket velger Simulation-oppsettet når de kjører. Endret 23. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 nice dette, skal sjekke hva jeg har på Beemern og hive opp det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjører vi på normal eller simulation? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Simulation er den øverste sant? Jeg merker vertfall STOR forskjell.. Bilen krenger myyye mindre på normal, slipper mindre i svingene osv. Vi kjører simulation Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Simulation er det lengste ordet Rett under girvalget sant. Kjører simulation: Bil: Skyline Masked Ratt og pedaler: Nei Rundetid: 2'15.353 Bil: Evo Ratt og pedaler: Nei Rundetid: 2'21.104 Endret 22. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm, wtf. Står innstillingen default på normal eller simulation? Sitter på skolen nå, så får ikke sjekka. For bilen krenga jo betydelig mer på den innstillingen som står som default. Syns det var mest vanskelig å kjøre på den :\ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nederste var lettest for min del (simulation), så har ingenting å motsi på at vi kjører med den. Skal hjem om noen få timer, skal slenge opp rundetiden med Evo da - tror jeg skal stille nokså sterkt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, denne demoen har ikke noe sånt Gaz. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er folk for feige til å prøve seg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kommer dere på 1. plass med disse tidene? Jeg klarer hvertfall ikke en annen plass enn 16. Går alltid rundt, elr så klarer jeg ikke holde svingen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hmm, wtf. Står innstillingen default på normal eller simulation? Sitter på skolen nå, så får ikke sjekka. For bilen krenga jo betydelig mer på den innstillingen som står som default. Syns det var mest vanskelig å kjøre på den :\ Innstillingen står på normal, du må bytte til det lengste ordet for simulation. Zaleeeek: Kommer på første ja.. ligger som regel på 2.plass etter 1 runde. Bildet av race innstillingene, med oversettelse. Bilde Endret 22. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 FAEN, nå er GTR'en låst Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du fant ut det du også ja.. Får prøve med evoen da. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjører simulation: Bil: Skyline Masked Ratt og pedaler: Nei Rundetid: 2'10.686 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Pen tid nrøj Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men kjører folk med manuell giring da? ASM, bør være av TCS, bør være satt til 0, Dekk kan være valgfritt Dette bare for att folk skal ha samme oppsett.... eller? Uenige? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Men kjører folk med manuell giring da? ASM, bør være av TCS, bør være satt til 0, Dekk kan være valgfritt Dette bare for att folk skal ha samme oppsett.... eller? Uenige? Jeg synes alt uteom fysikk-oppsett kan være valgfritt, da dette går mye etter smak og behag. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men kjører folk med manuell giring da? ASM, bør være av TCS, bør være satt til 0, Dekk kan være valgfritt Dette bare for att folk skal ha samme oppsett.... eller? Uenige? Jeg synes alt uteom fysikk-oppsett kan være valgfritt, da dette går mye etter smak og behag. Javel. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skal man kjøre fort må man ha TCS og ASM av. Om noen vil ha det på så versågod Dekk er også valgfritt, men man bør jo velge Racing 3 da disse gir best grep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå