Phanteon Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trenger noen med amerikansk utgave av spillet og konsoll for å bytte friend vouchers med. Er dessverre ikke mulig å bytte mellom amerikansk og europeisk utgave. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Må være en til fucker her som har importert konsoll og spill! Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet når Metroid Prime 3 Corruption kommer til Trondheim? De hadde ikke fått det inn noen plass:S Jeg kjøpte det ihvertfall på platekompaniet for en stund siden, men kan jo hende de er utsolgt. Ellers mener jeg å huske at de hadde det enten på spaceworld torget eller spiderman i dag. Jeg ville uanset sjekka platekompaniet først, så sparer du kanskje 200kr. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fikk nettopp Screwattack Ganske kult igrunn Spillet blir bare bedre og bedre syntes jeg. Plassen jeg plukka opp nevnte upgrade minnet meg litt om Prime 1 og (et av tidenes spill syntes jeg) Edit: Spilte litt Metroid Prime Echoes igår, og var litt ekkelt uten wiimoten. Skulle kommet Metroid Prime 1 remake til wii Da fikk jeg den "oppgraderingen" jeg også - fikk litt flashback til eneren i det miljøet. Blir spennende å se hvilke oppgraderinger som dukker opp etterhvert Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du også ja? Den isplassen minte meg også om MP1. Ååå, vil spille enern for første gang nå Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Men samus blir ikke corrupted i metroid prime 2 da. det tror jeg de sier på omtalen til ign eller gamespot eller gametrailers?? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som vet om de har Metroid Prime 3 Corruption på lager på El-kjøp på tiller i trondheim nå? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 elkjøp lagerstatus Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 elkjøp lagerstatus Etter min erfaring så er ikke den lagerstatusen på nettet til El-kjøp helt til å stole på,eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Endelig fullført dette fantastiske spillet på 100%. Andre som har klart det? For det er noe jeg lure på angående siste snutt. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Endelig fullført dette fantastiske spillet på 100%. Andre som har klart det? For det er noe jeg lure på angående siste snutt. Er 90% og fant sånn hemmlig greie sånn at alle de tingene man skal finde kommer på kartet, men viser bare de på planetene, mangler bare 3-4 på bryyo. så jeg skal gjennom alle de andre tingene og finne 100%. uansett. Men må bli ferdig før jul da. ønsker meg mario til jul vet dere. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Bare minner på om at det går ann å få nærmere informasjon om alle pickups på alle planetene utenom romstasjonen Valhalla som likevell bare har noen få Endret 26. november 2007 av Mithos Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, ok. og dette ligger på samme sted som man får de til planetene? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har klart 90% uten hjelp, og skal ikke ha noe hjelp heller. Er ganske stolt. for 1 og 2 gikk jeg gjennom fort før 3 eren kom. kjøpte de begge før 3. 1 fikk jeg 75% og 2 fikk jeg 82% tror jeg Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Godt gjort. Jeg har 100% på første men 99% på andre for jeg finner svarten med ikke den siste etter 2 gode runder med utforskning gjennom heile spillet . Er det noen som har klart 100% på Echoes? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 På Prime 1 og 2 søkte jeg bare på youtube på den avslutende endingen. Men skal spise så skal jeg bort der jeg fant de tingene som man vet hvor alle items er kommer på kartet til planetene og finne de til alle de andre og. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er faktisk ingen sammenheng mellom den siste slutt på MP3 og Other M. Det MÅ være noe som ligge i dvale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå