Gå til innhold

Tråden om Metroid Prime Corruption

aspic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart den loader, men det er vel neppe meninga at det skal ta så lang tid. For meg er 2-4 sekunder vanlig (kanskje hver fjerde dør), mens over 5 sekunder inntreffer iblant (anslagsvis hver tiende).

Stemmer bra med mine intrykk.

Ganske kjedelig hvis du bare er på "gjennomreise" i et rom og det er en haug med bad guys som plaffer løs på deg :!:

Lenke til kommentar

Er det noen som har tips til hvordan klarer den svingen man grapple beame igjennom i Elysia, Sky Town, Construction Bay. Har fjerna metal platene mellom Grapple Beam hookene, men klarer ikke å sikte inn på hook nummer 2 etter den første fordi man svinger på skrå.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Ein liten ting som plager meg (ja, no er eg pirkete):

Når du bruker Samus til å f.eks. låse opp ei dør (ved å ta tak, vri f.eks. "clockwise" osv.) så tar du tak med venstrehanda (eneste handa med fingrer) så må du vri med Wiimoten (som ligg i di høyre hand). =/

Lenke til kommentar
Noen som vet når Metroid Prime 3 Corruption kommer til Trondheim? De hadde ikke fått det inn noen plass:S

Du kan berre bestille det på nett ein stad då :) Det skal vere ute i butikker no uansett, sikker på at ikkje din lokal elektrobutikk har det ein stad? Tviler sterkt på at ikkje ein EINASTE butikk har det i Trondheim :)

Lenke til kommentar

Fikk nettopp

Screwattack :D

Ganske kult igrunn :) Spillet blir bare bedre og bedre syntes jeg. Plassen jeg plukka opp nevnte upgrade minnet meg litt om Prime 1 og :D(et av tidenes spill syntes jeg)

Edit: Spilte litt Metroid Prime Echoes igår, og var litt ekkelt uten wiimoten. Skulle kommet Metroid Prime 1 remake til wii :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Eg fekk og akkurat den!

Av og til får eg litt følelsen av at eg har sett fiendane før :p Nokon slike phazon-dyr som likne HEILT på headcrabs frå HL. Dei hoppa på heilt like måte. Einaste som var annaleis var fargen. Andre dyr som minner om ting frå Zelda o.l. :) Men seriøst eg elskar stemninga i dette spelet.

Lenke til kommentar
Råder folk til å ta en titt på Gametrailers 5 part retrospektive angående Metroid serien. Meget interesang historie og god underholdning for oss intereserte :)

Så de 3 første, men er litt redd for å gå videre med tanke på spoilers.

Går de nøye gjennom Corruption-historien? Har nettop begynt på spillet. And I like!

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har sett går den bare i det generelle gjennom MP3's historie, ting som man får vite fra starten av spillet. Har sett alle 5 og har fremdeles ikke fullført MP3, føler ikke at det ble noe spoiler fare på de filmene, men heller en kjempefin oversikt over Metroid historien.

Lenke til kommentar
Edit: Spilte litt Metroid Prime Echoes igår, og var litt ekkelt uten wiimoten. Skulle kommet Metroid Prime 1 remake til wii :p

Støtter den. Folk kan si hva de vil om melking av gamle titler, men jeg er en stor tilhenger av Wiimakes. Hvorfor skal store spillopplevelser blir borte bare fordi platformen man spilte det på er borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...