Gå til innhold

Tråden om Metroid Prime Corruption

aspic

Anbefalte innlegg

Det er ikke nødvendig å spille 1 og 2 for å ha mye glede av nr.3, men det anbefales for å få det meste ut av serien. Er tross alt en triologi som avsluttes med dette siste kapittelet.

Anbefaler å skaffe de to gamecubespillene billig på ebay. Kan jo spilles på Wii også...

Nja, må passe på å kjøpe PAL-versjon da. Eller så funker det ikke på norsk Wii (eller GC for den saks skyld)

Bør kjøpe fra ENGELSKE ebay ja (ebay.co.uk). På .com er det stort sett NTSC.

Ikke uvanlig å få slike spill brukt for £1-5. Kan for såvidt få dem nye og forseglete også. Koster ca £20.

Endret av P1ay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke nødvendig å spille 1 og 2 for å ha mye glede av nr.3, men det anbefales for å få det meste ut av serien. Er tross alt en triologi som avsluttes med dette siste kapittelet.

Anbefaler å skaffe de to gamecubespillene billig på ebay. Kan jo spilles på Wii også...

Må bare slenge meg på her. Jeg er helt enig. Historien er ikke så viktig i spill som dette, og du hadde ikke gått glipp av noe vesentlig om du hadde startet rett på 2'ern heller. Eneste argumentet jeg kan komme på for å spille 1'ern og 2'ern først er at du muligens ikke orker å spille med vanlig GC-kontroller etter å ha blitt vandt til Wiimote-kontrollen. ;) Bortsett fra det er begge disse spillene elsk. 1'ern ligger på min top-5-liste over beste spill gjennom tidene. :thumbup:

Jeg har forresten bestilt fra DVDCrave.com. Der er riktignok leveringen litt seinere, men prisen kom på hyggelige 375,- med frakt, så jeg er villig til å vente. Dessuten skal jeg ommøblere i stua også, så jeg har litt tid... :p

Lenke til kommentar

Eneste argumentet jeg kan komme på for å spille 1'ern og 2'ern først er at du muligens ikke orker å spille med vanlig GC-kontroller etter å ha blitt vandt til Wiimote-kontrollen. ;)

Dette stemmer nok dessverre.

Wii er fantastisk på fps.

Er Blodfan av Halo serien - men det ble en nedtur å spille Halo 3 - enda spillet infrir hele veien..... :dontgetit:

Har nok spilt for mye RE 4 og blitt glad i presisjonen og den naturlige måten Wii-kontrollene virker på.

Lenke til kommentar
Jeg har forresten bestilt fra DVDCrave.com. Der er riktignok leveringen litt seinere, men prisen kom på hyggelige 375,- med frakt, så jeg er villig til å vente. Dessuten skal jeg ommøblere i stua også, så jeg har litt tid... :p

Husk å følge nøye med kredittkortet ditt etter det kjøpet.

Er det en bedrift jeg ikke stoler på, så er det DVDCrave. Bare spørr Visa ;)

Lenke til kommentar

Jeg sitter fast allerede. :blush: Trygt å lese hvis du har kommet et stykke på planet 2:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Er på planeten Bryyo, hvor det er tydelig at jeg mangler noe. Der jeg ikke kommer videre, henger disse gule greiene i lufta, og det står at de ikke kan brukes med "current suit upgrades". Hva mangler jeg, og hvor får jeg tak i det?
Lenke til kommentar
Jeg sitter fast allerede. :blush: Trygt å lese hvis du har kommet et stykke på planet 2:

Er på planeten Bryyo, hvor det er tydelig at jeg mangler noe. Der jeg ikke kommer videre, henger disse gule greiene i lufta, og det står at de ikke kan brukes med "current suit upgrades". Hva mangler jeg, og hvor får jeg tak i det?

Eg er på NETT same staden, med nett same problemet.

Eg kom til slutt til ein stad med ein stor statue liggjande på bakken. Derifrå kom eg meg faktisk ikkje framover eller bakover, så måtte til slutt dø med vilje for å kome tilbake til skipet
Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å vente lenger, så jeg leste nettopp dette i en walkthrough:

Head through to the Hillside Vista. After killing the enemies, roll up into a ball and blow the hole at the bottom of the jumping platforms open with a bomb. When you proceed through the rolling maze, you'll see a bunch of glowing worms coming out of a hole nearby. Stand in front of the hole until you start to float upward, then move off to the left, avoiding the enemy that tries to grab you, until you float up into the upper level of the maze; there'll be a Missile Expansion for you there.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...