Pilseboben Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 noen som har en bra nettsjappe å anbefale utenlands? tenkte jeg skulle ha meg en ny spille til den ene bilen, og vet det er endel penger å spare på å kjøpe fra usa.... men det er en jungel der ute! noen som har en god anbefalning? -regoR Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er vel kanskje LITT å spare på dyre spillere, men ikke mye mener jeg..... men her er en som er mye brukt: www.sonicelectronix.com Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er du heldig å får et tilbud på en norsk side er det veldig lite å spare. mener å huske jeg brukte noe som het www.audio-warehouse.com en gang i tiden... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) www.melting-pot.com har endel tøft som ikke selges over disk her i landet Endret 23. oktober 2007 av epifant Lenke til kommentar
Defus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 den siste der så interesant ut Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare husk å få en spiller hvor alle funksjoner funker i norge da.... ellers ser jeg ikke helt vitsen.... Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bare husk å få en spiller hvor alle funksjoner funker i norge da.... ellers ser jeg ikke helt vitsen.... Finnes mange gode på ebay Lenke til kommentar
Harald1993 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 noen som har en bra nettsjappe å anbefale utenlands?tenkte jeg skulle ha meg en ny spille til den ene bilen, og vet det er endel penger å spare på å kjøpe fra usa.... men det er en jungel der ute! noen som har en god anbefalning? -regoR Øhh eg har kjøpt 2 anlægg i tyskland ferr belli pæng ! men eg kjørd sjøl elr ikke eg da men sjønna ! www.mediamarkt.de Lenke til kommentar
epifant Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 PS: Om du skriver bokmål eller nynorsk slipper vi å lese innlegget ditt fire ganger for å forstå hva du skriver Det finnes mange gode spillere i utlandet, men som Techpoint påpeker er det ikke alle spillerne som fungerer 100% i Norge. Og om f.eks. ikke radioen vil ta inn oddetallsfrekvenser får man kanskje ikke hørt på kanalen man hører mest på. Greit nok om man aldri hører på radio, kjipt om man ikke gjør annet... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har du sjekka indoaudio.com ? Nettsjappe på ebay som selger mye subwoofere og andre høyttalere. Tipper de selger spillere også. Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har du sjekka indoaudio.com ? Nettsjappe på ebay som selger mye subwoofere og andre høyttalere. Tipper de selger spillere også. Handla dær, jævla lang leveringstid. Kjøpte nettopp en Pioneer PRS-D1200SPL på ebay for 3600,- inkl frakt og mva :-) Lenke til kommentar
Harald1993 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 noen som har en bra nettsjappe å anbefale utenlands?tenkte jeg skulle ha meg en ny spille til den ene bilen, og vet det er endel penger å spare på å kjøpe fra usa.... men det er en jungel der ute! noen som har en god anbefalning? -regoR Øhh eg har kjøpt 2 anlægg i tyskland ferr belli pæng ! men eg kjørd sjøl elr ikke eg da men sjønna ! www.mediamarkt.de hehe trønderan helpå dø ut pga. invandrerinfløtting hm må helj på dialækta vettu lol Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 noen som har en bra nettsjappe å anbefale utenlands?tenkte jeg skulle ha meg en ny spille til den ene bilen, og vet det er endel penger å spare på å kjøpe fra usa.... men det er en jungel der ute! noen som har en god anbefalning? -regoR Øhh eg har kjøpt 2 anlægg i tyskland ferr belli pæng ! men eg kjørd sjøl elr ikke eg da men sjønna ! www.mediamarkt.de hehe trønderan helpå dø ut pga. invandrerinfløtting hm må helj på dialækta vettu lol Steike ta, æ kain jo ikkje skjønn et jækla ord av dein dialækta dær . Vi gluntan fra nord må ha skåtte oran inn i skalln nørr å skjønn nåkka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå