cyberpet Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Hmm.. alt dette gjør ikke valget så mye lettere... Vil gjerne høre argumenter for å kjøpe Intel framfor sis når sis-kortene ser ut til å ha mer stasj til en billig penge.. (Husk at jeg har ingen planer om overklokking...) Edit: Heller nok mest mot et PE-kort ettersom så mange anbefaler det.. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hmm.. alt dette gjør ikke valget så mye lettere... Vil gjerne høre argumenter for å kjøpe Intel framfor sis når sis-kortene ser ut til å ha mer stasj til en billig penge.. (Husk at jeg har ingen planer om overklokking...) Edit: Heller nok mest mot et PE-kort ettersom så mange anbefaler det.. intel kort er kjent for å være mer stabilt,personlig syns jeg det er mer kvalitet over intel kort enn sis som er mer kjent for å være et "billig" merke Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Abit IT7-MAX2 v.2 sier nå jeg. Det er kortet som har oppnådd høyest FSB Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Siden du ikke har tenkt å klokke, så blir det hipp som happ. Intel er vel dog mer stabilt enn sis. SIS har vist begrensininger når man går over spesifisert ytelse. Ville uansett gått for ett Intel system. Fred. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Har et ASUS P4S8X selv, det er helt strøkent spør du meg. Absolutt ingen problemer med det heller. Jeg bruker en Intel Pentium 4 2.53 Ghz Boxed PC533 med 1 GB TwinMOS PC2700 DDR SDRAM @ 333 Mhz CL 2.5 og Win XP Pro. Skal du høyere enn 2.53 Ghz må du flashe biosen. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 SiS chipset er helt OK når du ikke skal klokke. Du bør være litt på vakt overfor P4S8X, det er et kort som har hatt problemer med å kjøre DDR333 og/eller AGP8X. Får du et kort av de tidlige seriene kan helv**e være løs....[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå