skaanaan Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kom med forslag om ord, uttrykk eller f.eks. motto. Jeg skal tattovere på ryggen og trenger forslag=) Eks. på hva jeg mener: *Amor Fati = Elsk din skjebne *Make way for the bad guy. Osv.=) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du kan sikkert få fler tips i Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden Ellers vil jeg anbefale deg å ta noe personlig, og gjennomtenkt, du skal tross alt (mest sannsynlig) ha tatoveringen resten av livet. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Motto: Sug og svelg, god helg. Tatover det over snabben din. Tenk når du er gammel da, en tatovering krøllet sammen på kroppen din. Endret 22. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Motto: Sug og svelg, god helg. Tatover det over snabben din. Tenk når du er gammel da, en tatovering krøllet sammen på kroppen din. Du er morsom du Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 "Scratch me" på ryggen din. "Wash me" på rumpeballene. "Pull me" på snoppen. Mulighetene er uendelige! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Xomg, epic, Exili. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Auda, jeg ville tenkt litt bedre gjennom det, gutt. Men skal jeg foreslå noe, vil jeg si 'Cogito, ergo sum'(som betyr 'jeg tenker, altså er jeg'). Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Først en p om det er noen greier rundtså: -prell -party -Pule Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 "langt å gå, fittte å få" gammelt, norskt jungelord Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du skal høre mye før øra detter av. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Auda, jeg ville tenkt litt bedre gjennom det, gutt. Men skal jeg foreslå noe, vil jeg si 'Cogito, ergo sum'(som betyr 'jeg tenker, altså er jeg'). old! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fiat Panis? ( Bread to the people ) Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) "Music makes my day" (seff om du er en av oss som elsker musikk) "This side up" EDIT: "It's all about music" (trur ikke den passer så bra på ryggen, men jeg kunne godt tenke meg en liten sånn) Endret 22. oktober 2007 av OrdinaryStory Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Auda, jeg ville tenkt litt bedre gjennom det, gutt. Men skal jeg foreslå noe, vil jeg si 'Cogito, ergo sum'(som betyr 'jeg tenker, altså er jeg'). old! old? newbie. Nei fanken, han har rett asss. Tatover "Epic 4ever" Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nu henger jeg ikke med.. men var det en anbefalning for en tattis til meg? Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nu henger jeg ikke med.. men var det en anbefalning for en tattis til meg? nei, tenkte siden du ikke ville at trådstarter ville ha noe meningsfylt så kunne han heller ha noe som er vilt fett.......nå Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nu henger jeg ikke med.. men var det en anbefalning for en tattis til meg? nei, tenkte siden du ikke ville at trådstarter ville ha noe meningsfylt så kunne han heller ha noe som er vilt fett.......nå jeg må si at Ep1c43v4H slår det meste! Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg må si at Ep1c43v4H slår det meste! tviler ikke Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du en paraply i rompa, ikke åpne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå