Keiseren av Grønland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Virker som de fleste liksom når kommandør rangeringen og blir der. Er det noen som har steget over denne? Noen generaler her i det hele tatt? Blitt helt vanvittig avhengig av dette spillet og må bare stige i rang. Har ikke vært så avhengig av et spill siden de verste Counter Strike dagene mine. Her er en side som har bilder av aller tilpassninger helt opp til kaptein: http://www.warhawkstats.com/customizations.php Begynner å se ganske stilig ut i de litt høyere gradene gitt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 bømp Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ikke helt sikker på hvordan rangeringene er på Norsk da jeg spiller med engelsk språk. Men jeg er ihvertfall Captain. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Nice, hvor mange timer har du spilt sammenlagt? Det er captain det på bildet jeg der oppe. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm, mellom 10 og 20 kanskje mer, ikke sikker jeg. Tiden flyr når man har det morro, men ettersom jeg forstår det så går det mer på antall recomandations/eller hvor bra man gjør det man får enn på hvor mye man spiller. Går alltid som regel ut av en 32/32 match som ihvertfall top10. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Wtf. Jeg har spilt i over 40 timer og har bare blitt commander. Ellers så er jeg ikke sikker på hvor mye jeg faktisk har fortjent tittelen. Jeg har bare rundt 30 000 poeng, men kravene for kommandør er da faktisk 70 000. Vet de har hatt en del feil med rangeringsystemet. Men Jeg har liksom fått ny rang etter mye bra spilling over tid. Så det har føltes rettferdig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå