Erik27 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei det er en ting jeg lurte på.Jeg snakka litt med ei jente på msn.Det var så veldig opp og ned.For det var dager hun var intersert i og prate at hun var med på samtalen.Andre ganger var det at jeg bare spørte om ting og hun svarte.og sånn varierte det flere ganger.Dette trodde var et tegn på at hun ikke var intersert. Jeg ble bare forvirra.Jeg veit at jeg burde eller ha satsa på og bedt ho ut på middag eller noe sånt isedefor og prate med ho på msn.Men jeg lurer på hvorfor hun gjorde sånn.Så det hadde vært fint om jeg kunne ha fått et svar på det. Lenke til kommentar
krize Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dette kan vel bare hun svare på. Og kommunikasjon via msn er vel ikke det letteste å tolke alltid heller.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg ville ha ikke spurt henne til middag så tidlig, hvis dere går på samme skole så ville jeg prøvd å snakke med henne der, bare sånn casual snakking. Om hva som helst, men ikke vær for agressiv. Samtaler over MSN er vanskelig å tolke, så møt henne personlig, det er alltid best. Men fra det du har sagt, så er det veldig vanskelig for meg å se om hun liker deg eller ikke. Det kan hende dere har krysset veien over til vennskap og da kan det ofte bli sånn. Dager hvor hun vil snakke med deg og dager hun ikke vil, for hvis hun hadde vært intressert så hadde hun nok vært intressert i samtalene også, uansett hvor bra eller dumme spørsmålene er. Hvis du virkelig vil finne ut for sure, så prøv å møt henne personlig og prøv å sette igang en samtale. Etter et par ganger så vil du selv finne ut om hun er intressert eller ikke, hvis ikke kan du spørre deg disse spørsmålene. Q: Når dere møter hverandre ute i byen eller noe lignende (trenger ikke være på fylla, byen generelt), setter hun alltids litt tid av for å slå ann en prat? A: Hvis ja er det større håp i at du har fått henne intressert og at hun vil vite mer om deg, hvis ikke så er det ikke så mye å håpe for deg og henne. Q: Når dere sender meldinger til hverandre, svarer hun ganske utfyllende på meldingene eller svarer hun bare for å få det unnagjort? A: Hvis hun svarer med en utfyllende melding så er det håp, hvis ikke så er sjangsene plutselig minimale... Q: Er hun alltid opptatt når du ber henne ut, eller at hun vil ta med en venn? A: Ja, da er hun nok ikke intressert i deg på samme måte som du er. Q: Bryr du deg om henne? A: Hvis ja og alle de øverste spørsmålene har endt opp på den positive siden så er det mest sansynlig et klart signal på hun er like intressert i deg som du er i henne. Jeg liker ivertfall å spørre meg de, gir meg litt svar. De er veldig enkle å svare på, hvis du er ærlig med deg selv! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 For det var dager hun var intersert i og prate at hun var med på samtalen.Andre ganger var det at jeg bare spørte om ting og hun svarte.og sånn varierte det flere ganger. Det kan jo være så enkelt at noen ganger snakket hun bare med deg (og hadde bedre tid) og andre ganger snakket hun med flere samtidig og svarene ble deretter Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Q: Når dere møter hverandre ute i byen eller noe lignende (trenger ikke være på fylla, byen generelt), setter hun alltids litt tid av for å slå ann en prat?A: Hvis ja er det større håp i at du har fått henne intressert og at hun vil vite mer om deg, hvis ikke så er det ikke så mye å håpe for deg og henne. Q: Når dere sender meldinger til hverandre, svarer hun ganske utfyllende på meldingene eller svarer hun bare for å få det unnagjort? A: Hvis hun svarer med en utfyllende melding så er det håp, hvis ikke så er sjangsene plutselig minimale... Q: Er hun alltid opptatt når du ber henne ut, eller at hun vil ta med en venn? A: Ja, da er hun nok ikke intressert i deg på samme måte som du er. Q: Bryr du deg om henne? A: Hvis ja og alle de øverste spørsmålene har endt opp på den positive siden så er det mest sansynlig et klart signal på hun er like intressert i deg som du er i henne. Jeg er ikke noen fan av å bruke det der som leveregler. Folk er så trolig forskjellige, og oppfører seg forskjellig at man ikke kan tolke det etter noen "fasit" Lenke til kommentar
Erik27 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ok dette er ca et år sida.Jeg prata med ho.Det var skjært seg for lenge sida.Grunnen til at jeg lurer på dette her.Er at vis jeg skulle havne i samma situasjon med anna jente.Så veit kanskje neste gang hva jeg skal gjøre.Sånn at jeg slipper og gjøre den feilen om ingjen. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan være hun bare spilte hard to get, for å se om du var interessert tilbake da? Eller bare slik som Nonsens sier. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Slik som jeg ser det er vi alle slik. Noen ganger har vi mere lyst til å snakke med personer rundt oss. Andre ganger har vi ikke fult så lyst. Kansje vi til å med er opptatt eller noe. Når du skal tolke hvordan dette utspiller seg over msn, kan du jo tenke slik. Noen slipper alt de har i "hendene" når de "ser" en man er glad i, andre fullfører det de drev med. Mitt tips er; ikke ta det så ille opp om det kommer litt miksede signaler. Kjør på og have some fun, det skader ikke;) Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kanskje hun var opptatt, snakket med mange andre folk, vare bare trøtt og lei, mulighetene er mange. Ikke nødvendig å analysere så mye, jenter gjør ofte slike ting uten å tenke over det vetu Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Q: Når dere møter hverandre ute i byen eller noe lignende (trenger ikke være på fylla, byen generelt), setter hun alltids litt tid av for å slå ann en prat?A: Hvis ja er det større håp i at du har fått henne intressert og at hun vil vite mer om deg, hvis ikke så er det ikke så mye å håpe for deg og henne. Q: Når dere sender meldinger til hverandre, svarer hun ganske utfyllende på meldingene eller svarer hun bare for å få det unnagjort? A: Hvis hun svarer med en utfyllende melding så er det håp, hvis ikke så er sjangsene plutselig minimale... Q: Er hun alltid opptatt når du ber henne ut, eller at hun vil ta med en venn? A: Ja, da er hun nok ikke intressert i deg på samme måte som du er. Q: Bryr du deg om henne? A: Hvis ja og alle de øverste spørsmålene har endt opp på den positive siden så er det mest sansynlig et klart signal på hun er like intressert i deg som du er i henne. Jeg er ikke noen fan av å bruke det der som leveregler. Folk er så trolig forskjellige, og oppfører seg forskjellig at man ikke kan tolke det etter noen "fasit" hehe, sorry. Glemte nok å skrive at det ikke er noen fasit svar, men det kan være til hjelp. Var for tidlig om morgenen Men ja, å tolke sånt gjennom MSN er vanskelig. Lettere å gjøre det når dere snakker personlig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jepps. Slenger meg på å sier at du skal snakke med ho IRL. Kan tolkes på mange måter over IM Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan hende hun har vært opptatt, men jeg tror at hvis hun faktisk hadde vært interessert, så hadde hun tatt seg tid, tro meg.. Er det noen du er interessert i, som f. eks logger på msn akkurat i det du skal logge av og legge deg, så blir du sittende oppe ekstra lenge, bare for å prate med denne personen.. Er selv jente, så det gjør i hvert fall jeg. Men det skader ikke å ta kontakt på skolen? Det kan faktisk hende at hun ikke er så glad i å skrive så mye på msn, men heller finne på ting utenom.. hva vet nå jeg. Lykke til:) Lenke til kommentar
Erik27 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ok.Da har jeg finne ut det.Vis jeg noen gang skulle havne i samme sitasjon.Så er det bare og kjøre på og be ho ut. Så takk for svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå