Gå til innhold

Problem: Svart skjerm!

Double_j

Anbefalte innlegg

Hoi!

Etter at jeg hadde vært hos en kompis i kveld så tok jeg med opp PS3 min får å spille FIFA 08. Dette medførte selvsagt at jeg måtte skifte skjerm! Da jeg kom hjem får og sette den inn i min TV fikk jeg svart skjerm, jeg leste i Sikkerhet og Brukerstøtte-journalen som følger med pakken om at jeg skulle trykke av power knappen i min. 5 sek osv. men dessverre funket ingen av tipsene som står i denne journalen :no:

Det virker rett og slett som om min PS3 ikke tilbakestiller seg til standardoppløsningen....

Har hatt PS3 i tre dager og er kjempefornøyd, men det er så jææævla irriterende når slike ting skjer!!

Har noen opplevd dette før?

Fint om noen har et tips eller to for det klør i fingrene etter å spille Fifa 08 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har garantert ikke gjort det riktig, for du er langt-i-fra det eneste som har spurt dette spørsmålet. Du skal skru av playstation med knappen bak, deretter holder du fingeren på power-knappen (frempå) mens du skrur på bak, hold fingeren inntil du hører et "pip".

Og her har du det forklart på engelsk, PLAYSTATION 3 remembers the display settings you give it. If you are moving your PS3 between an SD and an HD TV, you may find you have a blank screen. Simply reset your PLAYSTATION 3 to restore the default SD setting in the following way: turn off the PLAYSTATION 3 system then press and hold the power button for approximately 5 seconds until you hear a beep. You can then use the Settings category in the XMB to configure your Display settings manually.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...