Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Dr.X: Du må lese hele posten, serru.BTW: Det er ikke nødvendig å sitere 4 nivåer. Det blir bare veldig rotete.http://forum.hardware.no/nettikette.php#quoting Tror du jeg gidder å lese alle smiley'ene og alt ? Trukke det. Å være nettpoliti kan du også la vær å være syns jeg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er en henstilling, ikke et pålegg. Duh. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er en henstilling, ikke et pålegg. Duh. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hva f@en er en simly???? mega-bra navn på threaden... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hva f@en er en simly???? mega-bra navn på threaden... Er ikke alle som er like flinke i engelsk vettu.. Sånn er det bare Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er ikke alle som er like flinke i engelsk vettu.. Sånn er det bare Også noe så avansert som smiley da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er ikke alle som er like flinke i engelsk vettu.. Sånn er det bare Også noe så avansert som smiley da Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er ikke alle som er like flinke i engelsk vettu.. Sånn er det bare Også noe så avansert som smiley da Nei, for deg og meg kanskje.. Men det er mange som sliter med engelsk.. Ser folk som gikk sammen med meg på GK Elektro, som ikke engang visste at "my" skrives med "y" og ikke "i".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå