Snerk Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er på utkikk etter et lite å lett 5.1 høyttaler system som lett kan skrus opp på veggene. (sub på gulvet) Må også selfølgelig ha bra lyd til film og spill, og det skal kobles på en Onkyo SR605 forsterker. Har sett på DALI Elegance + AW8 Sub Høyttalersystem og det virker mitt i blinken, men det er ikke på lager hos hifiklubben.no. Har sent en mail og spurt om det kan skaffes, men har ikke fått svar ennda. Noen som har andre tips til et slikt høytalersystem? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Cerwin Vega CVHD 5.1 ? Synes det ser utrolig lekkert ut selv jeg, fikk også ganske god kritikk i en videoanmeldelse jeg så. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Harman/Kardon HKTS11 - 6495,- Fåes i sort og sølv. Canton CD 101 - 5495,- Canton er generellt gode på små høyttalere, og store også for den saks skyld. Et trygt merke å satse på med andre ord. H/K er også et annerkjent merke, men er mest kjent for sine gode recievere og forsterkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå