On1Musha Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) hei, her nettopp begynnt å trene, ca 1 uke siden, begynnte med ergometer sykkel, og sykkler 3.2 mil på 1 time, men så er det strekkinga etter på, noen som kan vise meg noen videoer, bilder, flash bilder, eller bare forklare så godt som mulig? vil gjærne ha strekk tips til: Ergo sykkling Pushups Situps håndledd manual trening benkpress osv.. så mye som mulig, tenkte jeg skulle dra på bibloteke å spøre om dem har en stretshing bok.. pappa har en, men har har dratt til tailand og kommer ikke tilbake før om 3 mnd, så ja.. er litt støl her og der, og ja,, Må bare si at jeg har alltid vert en slapp fis, som har sett ned på trening. pappa er trenings narkoman så jeg kan jo litt av han.. men etter 10 år med mass fra pappa begynnte jeg da endelig det er digg.. føler meg nyttig på en måte... skjønner ikke at jeg ikke har begynnt før! lang tid tar det før jeg begynner å gå ned i vekt? er 19 år, veier 105kg PS: åssen får man muskler ved halsen? sånn som arnold og sylveser har? ser så jævlig tøft ut! Endret 21. oktober 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Når det gjelder vekttapet er jo det forskjellig fra person til persong, jeg personlig begynte med trening i somme,(var da 16år, 1.84 høy og veide svimlende 110kg), etter 2mnd veide jeg 95, var nede i 93 men begynte så smått med vekter og da fikk jeg fort muskler sm ga tilbake 3kilo. Men når man har såpass mye å ta av tar det ikke så lang tid og kvitte seg med kiloene. hvertfall ikke for meg Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) ok.. kult er 1.92 cm jeg kansje høyere å EDIT: var vist 1.90 hehe Endret 21. oktober 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her er en god del gode strekkøvelser: Diverse stretches Her er en god artikkel for hvordan man skal unngå skader i albuene og håndleddene, hvis du ikke er interessert i dette kan du imidlertid gå rett ned til bildene der det vises tøying av albuer og håndledd: Albue og håndledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå