Jo Are Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ja så er det ikke lenge igjen til jul da, og tiden har nå kommet (i hvertfall for meg) å skrive ønskeliste til nissen Jeg skal ønske meg noe ps3 spill problemet er bare hvilke, Gran Turismo 5 kommer jo ikke før til neste år så det er jo bare å stryke. Juiced 2 er jo bare dritt, og need for speed pro street er jeg litt usikker på. Så da lurer jeg på om noen kunne være så snille å komme med noen råd til bra spill som kan ønskes, jeg liker best bil spill men kom gjerne med råd fra andre kategorier også. Edit: Fra før har jeg Motorstorm, Formula one, Ridge Racer 7, RFoM, Fifa 08 og Dirt. På forhåndtak Endret 22. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bilspill blir vel da som du sier Pro Street. Det synes jeg selv ser veldig kult ut. Av skytespill tror jeg Call of Duty 4, Haze og Army of two og Uncharted vil slå ann. Plattformspill: Ratchet and Clank: Tools of Destruction Partyspill: Guitar Hero 3 Action spill: Assasins Creed Det er vel litt tidlig å skrive ønskeliste, så jeg ville ventet å se hvilken spill som blir bra og heller skrive ønskeliste etter de spillene du liker. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Drake's Fortue Og Ratchet & Clank FTW Ønsk deg penger og kjøp spilla du vil Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Drake's Fortue Og Ratchet & Clank FTW Ønsk deg penger og kjøp spilla du vil Foretrekker å få gaver da er det bare å pakke opp og spille, hvis man får penger må man vente til 3 juledag når butikkene har åpent. Men need for speed pro street når kommer demoen? Virker det som et bra spill? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Du har jo Burnout Paradise, men er ikke sikker på om det kommer før jul. Er visst satt til Januar tror jeg. Vet ikke hvilke spill du har fra før, men du kan jo skrive opp Sega Rally og Dirt på lista kanskje. Endret 21. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Call of Duty 4 blir nok en klassiker, ellers kan du jo ønske deg NFS pro street eller colin mcrae dirt. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Call of Duty 4 blir nok en klassiker, ellers kan du jo ønske deg NFS pro street eller colin mcrae dirt. Han har Dirt står det. Mine tips: Uncharted, CoD4, Ratchet and Clank, Haze og PES 08. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når kommer GH3? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) rundt 20 november tror jeg(se egen tråd under sony forumet) Edit: leif Endret 22. oktober 2007 av daruu Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Guitar hero 3! Liker ikke slike party spill, men spørre spill er artige da. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Uncharted, Haze og CoD 4! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kommer til å kjøpe NFS Prostreet og Assassins Creed, så spillene jeg kommer til å ønske meg til ps3 blir: Uncharted: Drakes Fortune, Haze og CoD 4.Samme som Saetre;D Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vil ønske med Ratchet and Clank, Uncharted, Metroid Prime 3 og Haze....Får meg Call of duty 9 november også har jeg gavekort på 1260 kr på svenske eb games så får kjøpt meg assasins creed og super mario galaxy der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå