Gå til innhold

Hvordan få penger til å yngle?


Golden-star

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er på utkikk etter en måte å tjene penger uten å få seg ett fast arbeid. Jeg har 2000 kr som jeg på en eller annen måte skal få til å vokse. Derfor lurer jeg på om det er noen her som har noen smarte ideer på lager til hvordan jeg kan få disse pengene til å yngle?

Hilsen

Endret av Golden-star
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du burde spørre Olav Thon. Han startet vel med et par reveskinn, og endte opp som omtrent norges rikeste.

 

Regner med at det gjelder å satse smart og spise havregrøt. Mine penger yngler ikke, men sparing i fond gjennom mange år har gjort at jeg etter mange år har et godt overskudd.

Lenke til kommentar
Kanskje du burde spørre Olav Thon. Han startet vel med et par reveskinn, og endte opp som omtrent norges rikeste.

 

Regner med at det gjelder å satse smart og spise havregrøt. Mine penger yngler ikke, men sparing i fond gjennom mange år har gjort at jeg etter mange år har et godt overskudd.

 

Sparing i fond er dessverre tar dessverre for lang tid for meg. Jeg vil helst ha raskt gevinst ;)

 

[/qoute]du sparer litt til....

så kjøper du denne,setter den så er sentralt sted du får lov til og bruke.

 

ta en cola og len deg tilbake mens penga ruller inn[/qoute]

 

Det var en slik ide jeg hadde tenkt på, noe i den duren. Dessverre har jeg ikke en sjanse i havet til å spare 6 tusen, med mindre jeg får de 2000 jeg har til å bli mer;)

 

Hva jeg skal med penger? Leve livet kan du si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...