Zephid Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har en par små problemer på morrowind til xbox(skal visst være helt identisk med det på pc) 1. Jeg skal til å fullføre arbeidet for Odral Helvi eller no sånt i Caldera, men kontakten hans Drinar Varyon er død og vil ikke gi meg arbeid. Crassius Curio sier jeg må snakke med Odral og briefe ham men jeg får jo ikke arbeid hos Odral, hvordan kommer jeg meg videre og får arbeid direkte fra Crassius? 2. Jeg får ikke begynt på fase 3 i Hlaalu Strongholden min... der jeg skal hyre en vakt og drepe noen banditter..... Drondos Driler sier bare at strongholden er ferdig... hva gjør jeg? Jeg har kommet til Rank 7 eller house brother 3. går det ann å slutte i en guild eller et Hus uten å bli "kastet ut" altså at jeg slutter i fredelige former? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du dreper Orvas Dren som er i Dren plantasjen rett øst for Pelagiad, så er det bare å snakke med en eller annen i Vivec som er dommer eller noe, og da blir du sjefen til Hlaalu. Det var en dårlig forklaring, men bare gå på www.gamefaqs.com så er det en bedre forklaring i en faq der. Faq'en jeg fikk det fra het AJGuidetoMorrowind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå