Blårens Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mye fravær er IKKE braDere som har 1 måned fravær fortjener ikke jobb:) Er bra du tenker godt gjennom ting før du snakker. Hva om disse personene HATER skole, de brekker seg av å tenke på algerbra, Petter Dass, celler etc. Og dermed skulker en del for å unngå å klikke fullstendig. Men senere får seg en jobb, hvor de aldri jukser seg unna, alltid prøver så godt de kan. Alltid gjør litt ekstra. Fortjener de ikke den jobben, fordi de ikke orket å henge på skolen dagen lang? jepp Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Etter å ha lest gjennom noen sider av dine tidligere poster her på forumet, forstår jeg bedre hvorfor du syns noe slikt. Endret 22. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Etter å ha lest gjennom noen sider av dine tidligere poster her på forumet, forstår jeg bedre hvorfor du syns noe slikt. Enig Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 chill a mann. Ligg med læreren.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 chill a mann.Ligg med læreren.. håper det er en mann Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Heheh melding om at du har forsovet deg. Vi skulle ikke sagt noe, hadde vært ganske god latter for læreren å få den meldingen. De har så dårlig lønn at jeg hadde unnet han/henne det. Når det gjelder spørsmål i trådstart om fravær teller når du skal få deg jobb, så må jeg si at det er noe av det som teller mest. Helt i begynnelsen av arbeidslivet til et ung og naivt menneske så er det ofte kritisk også. Det sier noe om man kan stole på deg. Ta feks når man skal ha lærlingeplass. Det skal mye mer til for å sparke en lærling enn en vanlig ansatt, derfor ser folk som skal ansette lærlinger MYE mer på fravær og ordenskarakter enn på karakterene. Tør ikke tenke på hvor mange jobber jeg ikke hadde fått om jeg ikke hadde hatt 0 fravær på videregående, samt at mine tidligere arbeidsgivere gir gode referanser på at jeg er til å stole på og at jeg har lite jobb-fravær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå