Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

For mye fravær trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Yo jeg har 8 dager hvor jeg har vært borte de to første timene på skolen. Hvis jeg leverer melding om at jeg har forsovet meg alle de dagene. Vil jeg da få gyldig fravær?

Går i 2.klasse på vgs. Har hittil 1 dag og 22 timer fravær. Vil det ha noe å si når jeg skal søke jobb?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

ikke no problem kompis, jeg har skulka absolutt alle tysk/matte timene fra begynnelsen av året, går på vg1...

og tror jeg har nesten skulket alle prøvene, og liker for det meste å sove litt lenger om morgenene og jeg har fortsatt ikke fått no problem...

du klarer deg helt fint vettu

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er det?

Kan jeg ikke få nedsatt i orden hvis jeg har myeUgyldig fravær. Det er noe som heter F og sånt på vgs.

btw en ting til: har fått tre annmerkinginger for å glemme blyant. ER det lov å gi for det?

Du får nedsatt uansett hvis du har for mye gyldig/ugyldig fravær...ikke bry deg om det, det ordner seg

Og må Bare Le 'HAHAHAHAHAhahaha

Faktisk glemt blyant...Du går på vidregående og bruker blyant, her i huset bruker vi penn for det meste, men likevel har ingen med seg penal engang fordi allle har en PC foran seg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
okokok.

Ugyldig fravær teller på ordenskarrakteren.

Kan jeg få gyldig fravær hvis jeg har med melding om at jeg forsov meg?

Kan lærere gi anmerkning for å glemme blyant og bøker?

Læreren kan gi merknader på det meste ja..det gjør læreren min i allefall,

Og HerreGud, kjønn Det"!! Melding hjemmefra var bare for ungdomskkolen! THis Is Vidregående!

det går mer utover deg og ikke over dine foreldre, uansett om dine foreldre ringer rektor og snakker så vil du få en fravær...Fravær er en fravær uansett gyldig eller ugyldig, med eller uten melding!

Vidregående er en frivvilig ting dvs si at du betemmer på det meste og ikke folk i din omgivelse, derfor så gir dem fleste lærerene faen i at noen elever ikke følger med i timen og bare driter idet...det går mer utover deg.

Og det med at du forsov er så gammel at den burde legges på museuem, ingen lærere går på det lenger og i allefall ikke i vidreågende...tenk så dumt hvis du tar med deg en mld og sier at du forsov deg og du går på vidregående, helt flaut :blush:

Lenke til kommentar
okokok.

Ugyldig fravær teller på ordenskarrakteren.

Kan jeg få gyldig fravær hvis jeg har med melding om at jeg forsov meg?

Kan lærere gi anmerkning for å glemme blyant og bøker?

Læreren kan gi merknader på det meste ja..det gjør læreren min i allefall,

Og HerreGud, kjønn Det"!! Melding hjemmefra var bare for ungdomskkolen! THis Is Vidregående!

det går mer utover deg og ikke over dine foreldre, uansett om dine foreldre ringer rektor og snakker så vil du få en fravær...Fravær er en fravær uansett gyldig eller ugyldig, med eller uten melding!

Vidregående er en frivvilig ting dvs si at du betemmer på det meste og ikke folk i din omgivelse, derfor så gir dem fleste lærerene faen i at noen elever ikke følger med i timen og bare driter idet...det går mer utover deg.

Og det med at du forsov er så gammel at den burde legges på museuem, ingen lærere går på det lenger og i allefall ikke i vidreågende...tenk så dumt hvis du tar med deg en mld og sier at du forsov deg og du går på vidregående, helt flaut :blush:

18 skrivefeil jeje.

Uansett hør her din lille knehøne: fravær, gyldig eller ikke teller på vgs også.

Det er 4 ting man kan få

F Fravær

D Dokumentert fravær

U Fravær, ikke tellende

K Ikke deltatt i gymtime

Har man for mye Fravær så står man i fare for å få nedsatt i ordenskarakter.

Derfor må jeg få det til å bli D, altså ha med melding.

Også sier du at det er flaut å komme med melding om at man forsov seg? Herregud er det flaut? Jeg har løpt naken ned Karl Johan syns ikke det var spesielt flaut, bare litt kick. Så du tapte jeg vant - zorry mate.

Endret av AlleDager
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå skriver jeg ikke mer i denne tråden , vil ikke forlenge det...

'Du vil ikke kjønne noe uansett og vil ikke akseptere andres ideer, så gjør hva du vil...

det er du som er nabben her derfor kan du bare dra til helvette din dust :D

Lenke til kommentar
Nå skriver jeg ikke mer i denne tråden , vil ikke forlenge det...

'Du vil ikke kjønne noe uansett og vil ikke akseptere andres ideer, så gjør hva du vil...

det er du som er nabben her derfor kan du bare dra til helvette din dust :D

Nei jeg kjønner ikke noe. Synd at du er født feil ikke mitt problem egentlig.

Lenke til kommentar

Hvis du kan få en lege til å dokumentere at du har problemer eller sykdom som gjør at du har problemer med å komme deg opp om morgenen så burde de godta det som dokumentert fravær akkurat som i arbeidslivet , men tror ikke det holder med at du (eller foreldrene dine hvis du hvis du er under 18) skriver en egenerklæring alla "jeg forsov meg"

Lenke til kommentar
ikke no problem kompis, jeg har skulka absolutt alle tysk/matte timene fra begynnelsen av året, går på vg1...

Tror du virkelig at du kan skulke så mye du vil uten konsekvenser? Etter en liten stund vil du ikke lenger ha grunnlag for karakter, og du vil stryke i faget.

Ikkje berre det, men du kan kome opp i Tysk, og då får du sannsynlegvis stryk. Dvs. at du må ta tysk oppatt neste år. Sikkert kjempegøy..

Lenke til kommentar
Mye fravær er IKKE bra

Dere som har 1 måned fravær fortjener ikke jobb:)

Er bra du tenker godt gjennom ting før du snakker. Hva om disse personene HATER skole, de brekker seg av å tenke på algerbra, Petter Dass, celler etc. Og dermed skulker en del for å unngå å klikke fullstendig. Men senere får seg en jobb, hvor de aldri jukser seg unna, alltid prøver så godt de kan. Alltid gjør litt ekstra.

Fortjener de ikke den jobben, fordi de ikke orket å henge på skolen dagen lang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...