cyclo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Min gamle 3com har begynt å trøble (På tilfeldig intervall begynner den å droppe dhcp pakker), så jeg trenger en ny. Men det finnes jo haugevis å velge i. Jeg trenger en 10/100 switch med minimum 8 porter, som takler mye trafikk og ikke koster så altfor mye. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
bigbj Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 denne er ganske bra: Cnet 8p switch jeg har denne og jeg testa den i to døgn med intens ping med 65500 byters pakker og den mista ingen. provde igjen med 1byters pakker og den minta heller ingen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) denne er ganske bra: Cnet 8p switch :!: HP ProCurve 8p Av disse to ville jeg nok gått for HP ja. Hva med og vurdere en 8 porters GB-switch fra D-Link? Ellers har vi jo også en rimelig switch fra vår kjære SMC. Her er en billig (og bra) 16 porter: SMC 16porter 10/100 Endret 24. oktober 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Den HP saken virket fristende ja, men siden mpx ikke førte den ble det en ZyXEL ES-108P switch. (Jeg trengte et par adaptere og noen kabler til GPS og mobiltelefoner, og mpx var eneste som hadde disse på lager). Da gjenstår det bare å se hvordan den ZyXEL saken yter, men den var såpass rimelig at det ikke gjør noe om den er dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skal skal egentlig en del til før du føler at en switch av nyere dato er dårlig. De fleste produsenter leverer varene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Bra å vite. Det begynner å bli ganske mange år siden sist jeg kjøpte switch. Kanskje derfor jeg trenger ny nå? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Litt OT, men har man noen som helst bruk for en managed switch hjemme? Hva er fordelen med det? Sikter til HP ProCurve 1800-8g Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Lykke til med kjøpet! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå