MrUrge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ok, jeg er 16 år og har store planer om å søke meg inn på Jegerskolen i militæret. Rett og slett trenger jeg litt info om det. Hvor mange kommer inn? Noen som har prøvd å komme inn ? Eller vært der? Hva må man kunne for å komme inn ? Historier fra noen som har opplevd det eller kjenner noen ? Fallskjermjeger er det værste/hardeste man kan ta innen militæret, right? Noen linker til info? Eller noe sånt? Mvh MrUrge Endret 21. oktober 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://www.mil.no/haren/hjk/start/ Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 800 søkere, plasser til 30 stk. Sterk psyke/fysikk, brennende motivasjon og kunne forholde seg rolig under ekstreme situasjoner. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha, jaja, ser ikke ut som om jeg kan være den heldige vinneren av de 30, men får hvertfall søke Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha, jaja, ser ikke ut som om jeg kan være den heldige vinneren av de 30, men får hvertfall søke Du skriver jegerskolen? Du er klar over at det finnes mange avdelinger som utdanner flere hundre jegere hvert år? Man har f.eks Garnisonen i Sør-Varanger som utdanner Grensejegere, Garnisonen i Porsanger utdanner vel kun jegere, Garden utdanner endel jegere. Hvis jeg skulle anbefale noe ville jeg sagt GSV, bli der ut året og så søk deg til HJK / MJK. Erfaringene fra tradisjonell Jeger tjeneste vil bidra sterkt til å i det hele tatt ha en sjanse på å gjennomføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå