Gå til innhold

BK: Helgetur til Risør - Del 1

IceFox

Anbefalte innlegg

Har vært på hytta i Risør i helgen, og har i den anledning vært ute å knipset litt med mitt Canon 400D. Alle bilder er tatt og RAW, og er lysten på høre deres kommentarer. Har plukket ut fem bilder jeg er ganske fornøyd med, og velger derfor å dele det opp i to tråder. Sett andre som har fått ris for å ha for mange bilder i en tråd, noe jeg forsåvidt er enig i. Alle bildene har hatt sin etterbehandling i Photoshop. So here it goes!

post-108702-1193000225_thumb.jpg

post-108702-1193000250_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si det at høydepunktet av bildene du tok er det grønne mose bildet du presenterer her. Flotte farger og en utmerket fokus gjør dette bildet til det klart beste fra din tur.

De to andre bildene her er helt greie, de blir litt anonyme fordi de er litt for mørke syntes jeg, men de tyder på at du har god greie på komposisjon og er flink til å lete etter motiv.

Lenke til kommentar

Redigeringen av skiltbilde ble litt mongo. Redigerte det på latopten min mens jeg var på hytta, men tydlig var den litt annerledes kalibrert enn alle andre skjermer:P Likevel er jeg blitt veldig glad i bildet av veggen med avslitt maling, og ser på det som min favoritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...