thehazen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hei! Vi har spilt inn noen nye låter, en skive vi skal sende i promo rundt om kring faktisk og vil da gjerne att folk skal anmelde det de får høre i lusen myspace kvalitet. Flott om folk kan fortelle hva de likte og hva de ikke likte med musikken vår. Vi er forresten 2 personer som skriver og spiller inn og skal bruke venner for live band. Takk! www.myspace.com/designfordesigners Endret 3. november 2007 av thehazen Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hørt igjennom sangen "Victims Chased Away" nå og jeg må si at jeg misliker vokalen sterkt. Han holder AAAAALT for lenge på tonene etter min smak, men ellers litt fengende... Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg griper tonene for livet. hehe. Ja jeg har hørt folk sier det, gitarist og trommis er jeg. Men enda ingen vokalist. Kommer seg med tiden. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Skiva vil bli utgitt for for salg på Norske og amerikanske iTunes Store den Tredje Januar. Kommer til og koste 80kr ca. Forhåpentligvis finnes det en Cd/vinyl version i utvalgte butikker rundt samme tid. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Til neste gang legg ved sjanger på tittelen, har ellers ingen kommentar til låta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå