Slurt-is Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Alle har vel en gang i sitt liv hatt "ring på spring" eller lignende på et punkt i sitt liv, men nå som dere er blitt eldre, hvordan reagerer du? Si hvis noen kommer og ringer på, og stikker av. Hva gjør du? Grunnen til at jeg kom på å lage denne tråden, var fordi jeg og mine kamerater prøvde oss igjen i dag... Noe eldre enn forrige gang. Jeg og mine kamerater har god erfaring med slike ting, og vi syntes at vanlig ring på spring er kjedelig, så vi tok heller en mer spennende variant: Ring, men ikke spring. Det oppstår ganske pinlige situasjoner ut av slikt, og vi har gjort det hos en del folk for å se hvordan de reagerer (vi kjenner dem ikke). Når vi tar "Ring, men ikke spring", står de som regel lenge uten å si noe, før de så avbryter stillheten med <<Hva vil du?>> Selvfølgelig svarer ikke kameraten min, og bare står og kikker tomt rundt omkring. Så lukker dem igjen døra. Vi filmet faktisk dette, og han var utstyrt med mikrofon, så om noen dager kan dere kansje få se det... Tidligere i dag tok vi en annen variant: Ring på spring, men gjem deg så dårlig du kan. Dette har vi ikke på tape, da mannen sprang etter oss og fikk oss til å filme over... Han var ca. 20 år og tok det med godt humør, men han sa vi måtte gjemme oss bedre neste gang. Vi sto bare bak et lite spinkelt tre, med veldig få blader, og han begynte å le litt før han sprang etter oss. Men hvordan ville du reagert på slikt? (eventuelle skrivefeil er lagt inn med vilje) Endret 21. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vel, har hatt et par små nabounger og slikt som har ringt på og stukket av, de blir lei etter en liten stund, mest pga jeg orker ikke gjøre noe fordi jeg hører med en gang noen trår til eller fra døra. Hvis derimot en av de ungene ringt på og stått der så hadde jeg kommet, hadde h*n enda ikke sprunget hadde jeg tatt tak i h*n og latt som om jeg tok h*n med inn i huset. Kan love deg at ungen hadde fått et anfall, 100% sikkert. Hvis personen hadde vært i en alder av 12-13(aldri hørt om noen eldre som er så forbanna skadet) og jeg ikke kjente personen så hadde jeg mest sannsynlig stirret på han og sagt eller gjort noe til han fjernet seg, hadde garantert ikke lukket døra, det høres bra frekt ut på min side. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det bare hadde skjedd en sjelden gang, og bare en gang om gangen, så hadde jeg bare ledd. Må innrømme at det å ringe på og hjemme seg dårlig hørtes ganske gøy ut! Hehe... Bra idé! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg blir irritert, men har lært å kontrollere meg, slik at jeg ikke lever ut eventuelle drømmer om å knuse barneskaller med balltre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du må ha ha sett Neg's Urban Sports fra Balls of Steel. ^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ring, spring og gjem deg så dårlig du kan skal prøves ut! Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ta å fyr ut filmene du mekket da Slurt-is Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Atald: Stemmer det, Neg er super Filmene kommer nok opp en annen dag, da de trenger litt bearbeiding (dette ble filmet i går). Men jeg kan like så godt nevne at hvis noen ringer på, og stikker av, så lukker jeg bare igjen døra og venter i gangen til de skal ringe på igjen. Når jeg ser skyggen derers gjenneom vinduet i døra, så smeller jeg døra opp og roper eller tar tak i en. Da blir de rimelig skremte Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er 20 år nå jeg, men å prøve ut dette på fylla må jo være en sinnsyk genial ting - helst vors, og helt ikke for drita ;P Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har hatt lyst til å åpne døra enormt raskt mens en av ungene springer mot ringeklokka, ahh hadde fått latterkick og dødd. Vi har en nokså lang trapp mot døra, så da hadde ungen falt ned trappa og skadet seg. Nei sånt får være til fantasien. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen småbarn borte i veien som skulle prøve seg på Ring og Spring. Problemet var bare at jeg var i gangen på vei ut akkurat da.. Så da det ringte på åpna jeg fort døra og tok et skritt ut, trodde det var en kamerat som skulle hente meg, de ble livredde og løp hjem. Senere på kvelden hadde vist moren til han ene kommet å beklaget Selv om pappa forsto lite, siden jeg ikke var hjemme.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Nabo ungene pleide alltid å gjøre det hos meg, kasta egg på døra osv, de slutta når e begynte å skyte (og treffe) etter de med paintball gevær. Darn kids, get off the lawn!! Så var det alltid en drittunge som viste finger til meg hele tia når e kjørte forbi han osv, en gang så hadde e fåt tnok, å var det midt på vinteren, løp ut å maula han i snøen til han begynte å grine. Neste gang brekker jeg fingeren din skrek jeg.. haha, ja det var tider Endret 22. oktober 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er noen som har ringt på døra her et par ganger. Alt jeg gjør er å åpne, for så å lukke døra. Er jo ikke noe skøy å ringe på døra hvis ingen bryr seg. Husker da noe fra barneskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå