Jannis-15 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Bare lurte på om noen har prøvd fullversjonen? http://www.gamershell.com/hellzone_Racing_...ght_Rider.shtml Prøvde demoen, men ble litt skuffet av at det var så kort mission... Hvordan er fullversjonen i forrhold, med tanke på oppdrag osv.? Takker for svar! Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det suger verre. Runnet vel hele på mindre enn en time (riktignok easy, men slik som spillet er så er det jo antakelig kun deadlines som blir mindre, og ting som tåler mere.) Skikkelig elendig spill. Jeg tror nok at du får nok av det lille nostalgiske som finnes i spillet. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Joda...fullversjonen var så bra at jeg spilte det i 15 minutter før jeg ikke gadd mer....sier det nok kanskje? Originalversjonen til NES var jo morsom..dette her var jo ikke det... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 hmm.. må si jeg ble litt skuffet over fullversjonen ja. håper det kommer noe bedre knight rider spill snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå