Gå til innhold

Anbefalinger av surround pakke (anlegg+høytalere)

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk en god flatskjerm i huset, tenkte jeg "et perfekt bilde trenger perfekt lyd", og derfor sitter jeg her nå, etter noen månder med råttent stereo anlegg skal jeg nå se om jeg klarer å få kjøpt meg et surround anlegg.

Men jeg har da 3 konsoller på komponent innganger, og trenger derfor en reciver med 3 innganger og minst 1 HDMI. I denne anledningen vender jeg meg mot dere.

Hva kan dere anbefale til en prisramme rundt 3500-5000 kr? Den trenger som sagt 3 komponent innganger og minst 1 HDMI.

Jeg trenger og i den anledningen høytalere som går til dette anlegget og som gir fin fin lyd.

Den totale prisrammen på anlegget med høytalere regnet jeg med skulle rangere fra 8000-10 000 kr.

På forhånd takk for din hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jasså, bjørnen skal ha nytt anlegg til hiet? Fant et fint pakketilbud på høyttalere fra Surround.no, Dynavoice M-65 skal klare å gi fin fin lyd. Evt. XTZ 80 for en litt rimeligere penge, begge disse pakkene er uten subwoofer om det skulle være noe tvil. Synes du det ikke går dypt nok, eller at det skulle vært mer bass, bør du se på XTZs 10"- eller 12"-subwoofer, alt etter hvor stort rommet ditt er. Merk at dette er aktive subwoofere.

Når vi kommer til receiver, ser det ut som vi må bytte butikk, Hi-Fi Klubben har bedre utvalg på dette feltet. Vil anbefale deg en Denon AVR-2307. Denne skulle vel gjøre susen tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...