turbo_fever Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har da en slik https://prisguiden.no/product.php?productId=74958 som ikke lyser som den skal. Led'ne lyser i det jeg trykker på start knappen på pc, men slår seg av rett etterpå.. Kan det være noe som er galt med den?? Er bare en liten glød i ene av led'ne når den er på.. Den er bare noen uker gammel og har vært slik fra start.. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Har nå kobblet denne på min gammle pc, siden jeg har sennt in hk, cpu og minne. Aldri hatt problemer med den før, men nå restetter denne seg også av og til. Ser att +/- 12 er lit høy og lav, har det noe å si?? Men er ikke disse beskyttet mot å ødelegge noe av dem resterende komponentene da? Det som skjer er att jeg pluttselig får opp beskjed om att det ikke er kobblet til ide kabel, å det stemmer jo ikke.. Skjer det samme om jeg bruker ide 1 eller 2. Men på ide 1 så vil den ikke starte opp igjen hver gang så bruker ide 2. Tror denne kan være litt defekt?? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 bump... Ingen ideer Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Virker som det er feil på en eller flere kondensatorer på den. Send den inn og få en ny. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 ja har ventet en uke uten svar på mail. så jeg tar og sender inn denne tenker jeg.. Samme som min 22" skjerm nessten som hadde bakgrunns lys på i 3-5 sek før det gikk av. Dette året har vært helt jævlig når det gjelder uflaks. Nytt hk, ny skjerm, noe med andre hk, psu.. Hva blir det nesste?? Til og med xbox 360'n er bedre:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå