Gå til innhold

Datoer for Call Of Duty 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt sikkert nedlastet

Det tviler jeg for å være ærlig på..

@Marama: Har du bestilt det fra VGP?

Hvorfor tviler du på det?

Er jo tilgjengelig fra de ulovlige kanalene. I "bukta" har det vært ute siden klokken halv elleve i morges.

Uansett.

Få noen drypp fra hva som er bra, og hva som eventuelt ikke er bra, hvis det skulle være noe.

Inntrykk av grafikk, lyd, gameplay osv...

Er spillet like linert som Cod2 og 3? Altså at du nærmest følger en usynlig sti, og ikke kan flanke noe særlig?

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Helt sikkert nedlastet

Det tviler jeg for å være ærlig på..

@Marama: Har du bestilt det fra VGP?

Hvorfor tviler du på det?

Er jo tilgjengelig fra de ulovlige kanalene. I "bukta" har det vært ute siden klokken halv elleve i morges.

Uansett.

Få noen drypp fra hva som er bra, og hva som eventuelt ikke er bra, hvis det skulle være noe.

Inntrykk av grafikk, lyd, gameplay osv...

Er spillet like linert som Cod2 og 3? Altså at du nærmest følger en usynlig sti, og ikke kan flanke noe særlig?

Jeg sjekka nå, og ja, det ligger ute i bukta. Joja, han har sikkert piratkopiert...

Lenke til kommentar
Da sitter jeg å spiller cod4...... bare en ting å si... beste spillet jeg har spilt på 360 :thumbs:

Uff. Blir sur når jeg leser sånt som dette. Hater pirater. Hvis du har lastet spillet ned, så mister du retten til å poste om det på forum, spør du meg. I hvert fall fram til spillet blir lansert.

Hjelper ikke at jeg gleder meg så mye til dette spillet at det gjør fysisk vondt heller.. Galt nok at pirater får spillet gratis, men at vi lovlydige må vente lenger også :nei:

Lenke til kommentar

for de som prøvde beta versjonen, så er spillet så bra som alle håpte på live, synes kanskje att maps ble litt mye av det samme,. selve spillet startet på en båt ,grafikk over all forventning . likte ikke att friendly fire var tilbake. seff ikke live..

du kan "flanke" mere enn i cod 3 ja, syntes att det var passelig åpent, ikke noe problem å gå rundt fienden. da snakker jeg om live delen.

selve spillet er jeg ikke så sikker på, spilte det første mapet å det var veldig likt de foregående angående det å følge en "sti" men syntes generelt att alt var forbedret.

Har selv forhondsbestilt dette spillet hos platekompaniet, så er det sagt...

Endret av marama
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
for de som prøvde beta versjonen, så er spillet så bra som alle håpte på live, synes kanskje att maps ble litt mye av det samme,. selve spillet startet på en båt ,grafikk over all forventning . likte ikke att friendly fire var tilbake. seff ikke live..

du kan "flanke" mere enn i cod 3 ja, syntes att det var passelig åpent, ikke noe problem å gå rundt fienden. da snakker jeg om live delen.

selve spillet er jeg ikke så sikker på, spilte det første mapet å det var veldig likt de foregående angående det å følge en "sti" men syntes generelt att alt var forbedret.

Har selv forhondsbestilt dette spillet hos platekompaniet, så er det sagt...

kan du se om det er singel-player co-op over live?

Lenke til kommentar
Jeg er mest spent på om det er for linert, slik som særlig CoD3 ble. Der kunne man knapt flanke enkelte steder, og alltid var det en busk eller usynlig gjerde som gjorde at man ikke kunne går der man alltid ville.

ikke noe problem på live nei.. gikk rundt 5 stk som stod klar for att mitt lag skulle komme, kom bak de tok en etter en med kniv... det var sinnsykt. alle sto gjemt med ryggen til meg....

så er du en sniper type så er det nokk av plasser å gjemme seg, kanskje ikke nokk, men bedre en de foregående syntes jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...