kewell79 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 http://gameplanets.blogspot.com/2007/11/fi...l-gameplay.html Lenke til kommentar
marama Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da sitter jeg å spiller cod4...... bare en ting å si... beste spillet jeg har spilt på 360 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvordan i svarte har du fått tak i det? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 cheater!! gief now.. hvordan er frameraten osv? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Helt sikkert nedlastet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Helt sikkert nedlastet Det tviler jeg for å være ærlig på.. @Marama: Har du bestilt det fra VGP? Endret 4. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Helt sikkert nedlastet Det tviler jeg for å være ærlig på.. @Marama: Har du bestilt det fra VGP? Hvorfor tviler du på det? Er jo tilgjengelig fra de ulovlige kanalene. I "bukta" har det vært ute siden klokken halv elleve i morges. Uansett. Få noen drypp fra hva som er bra, og hva som eventuelt ikke er bra, hvis det skulle være noe. Inntrykk av grafikk, lyd, gameplay osv... Er spillet like linert som Cod2 og 3? Altså at du nærmest følger en usynlig sti, og ikke kan flanke noe særlig? Endret 4. november 2007 av trykkertor Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Helt sikkert nedlastet Det tviler jeg for å være ærlig på.. @Marama: Har du bestilt det fra VGP? Hvorfor tviler du på det? Er jo tilgjengelig fra de ulovlige kanalene. I "bukta" har det vært ute siden klokken halv elleve i morges. Uansett. Få noen drypp fra hva som er bra, og hva som eventuelt ikke er bra, hvis det skulle være noe. Inntrykk av grafikk, lyd, gameplay osv... Er spillet like linert som Cod2 og 3? Altså at du nærmest følger en usynlig sti, og ikke kan flanke noe særlig? Jeg sjekka nå, og ja, det ligger ute i bukta. Joja, han har sikkert piratkopiert... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da sitter jeg å spiller cod4...... bare en ting å si... beste spillet jeg har spilt på 360 Uff. Blir sur når jeg leser sånt som dette. Hater pirater. Hvis du har lastet spillet ned, så mister du retten til å poste om det på forum, spør du meg. I hvert fall fram til spillet blir lansert. Hjelper ikke at jeg gleder meg så mye til dette spillet at det gjør fysisk vondt heller.. Galt nok at pirater får spillet gratis, men at vi lovlydige må vente lenger også Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvordan vet dere egentlig at han har lastet det ned ? Det _kan_ jo hende han anmelder spill for et blad / nettside. Selv om jeg og tror at han har lastet det ned.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da sitter jeg å spiller cod4...... bare en ting å si... beste spillet jeg har spilt på 360 Har du TV-kort eller et eller annet brukbart til å ta opp med? Hadde vært stilig å sett et lite klipp av de forskjellige mapsa i MP. Lenke til kommentar
marama Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) for de som prøvde beta versjonen, så er spillet så bra som alle håpte på live, synes kanskje att maps ble litt mye av det samme,. selve spillet startet på en båt ,grafikk over all forventning . likte ikke att friendly fire var tilbake. seff ikke live.. du kan "flanke" mere enn i cod 3 ja, syntes att det var passelig åpent, ikke noe problem å gå rundt fienden. da snakker jeg om live delen. selve spillet er jeg ikke så sikker på, spilte det første mapet å det var veldig likt de foregående angående det å følge en "sti" men syntes generelt att alt var forbedret. Har selv forhondsbestilt dette spillet hos platekompaniet, så er det sagt... Endret 4. november 2007 av marama Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er mest spent på om det er for linert, slik som særlig CoD3 ble. Der kunne man knapt flanke enkelte steder, og alltid var det en busk eller usynlig gjerde som gjorde at man ikke kunne går der man alltid ville. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 for de som prøvde beta versjonen, så er spillet så bra som alle håpte på live, synes kanskje att maps ble litt mye av det samme,. selve spillet startet på en båt ,grafikk over all forventning . likte ikke att friendly fire var tilbake. seff ikke live.. du kan "flanke" mere enn i cod 3 ja, syntes att det var passelig åpent, ikke noe problem å gå rundt fienden. da snakker jeg om live delen. selve spillet er jeg ikke så sikker på, spilte det første mapet å det var veldig likt de foregående angående det å følge en "sti" men syntes generelt att alt var forbedret. Har selv forhondsbestilt dette spillet hos platekompaniet, så er det sagt... kan du se om det er singel-player co-op over live? Lenke til kommentar
marama Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er mest spent på om det er for linert, slik som særlig CoD3 ble. Der kunne man knapt flanke enkelte steder, og alltid var det en busk eller usynlig gjerde som gjorde at man ikke kunne går der man alltid ville. ikke noe problem på live nei.. gikk rundt 5 stk som stod klar for att mitt lag skulle komme, kom bak de tok en etter en med kniv... det var sinnsykt. alle sto gjemt med ryggen til meg.... så er du en sniper type så er det nokk av plasser å gjemme seg, kanskje ikke nokk, men bedre en de foregående syntes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sjekk ang. coop over live, singleplayer. Og sjekk om det er splitscreen over live ;> <3 Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sjekk ang. coop over live, singleplayer.Og sjekk om det er splitscreen over live ;> <3 nope. kan ikke spille mot andre med splitscreen på live nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå