Tomtruck Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan man forvente at spillet vil være region free siden 2'ern og 3'ern er det? Disse er jo også publisert av activision. Har sjekket news bloggen hos VGP, men står foreløpig ingenting om spillet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hmm. Gleder meg Men sliter litt å finne noen som har samlerutgaven til Xbox 360. AS er så trege med å få listet opp sin. Birger Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Argh, jeg flytter til Bergen på søndag! La meg for gud's skyld ha internett til COD4 kommer!! Best du har internett til da, for vi skal game live sammen Shaft! Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Call of duty 4 bliiiiir! =D Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Call of duty 4 bliiiiir! =D Indeed, gleder meg så sykt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hmm. Gleder meg Men sliter litt å finne noen som har samlerutgaven til Xbox 360. AS er så trege med å få listet opp sin. Birger det er fordi de må få bekreftelese av de som gir det ut, at de kan legge det opp som "forhåndsbetilling" Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Okey, så dette er 9. november world wide? Ikke tidligere i USA? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Call of duty 4 bliiiiir! =D Indeed, gleder meg så sykt. Skjønner ikke hva han mener jeg: "Call of Duty 4 blir.." blir hva da? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Blir sugent seff... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Okey, så dette er 9. november world wide? Ikke tidligere i USA? Tror det er 5 november der. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Blir sugent seff... Haha, tviler det blir sugent Gleder meg ihvertfall til spillet kommer! Endret 29. oktober 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 gleder meg vilt, bare håper jeg får det akkurat den 9, er jo over en uke til da:( Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er internasjonale servere på COD4 ? vurderer å bare bestille fra Vgp.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har ikkje PS3 slik at spelarane sjølv hostar? Greit nok det er flott med store gode, kjappe serverar. Men merkar særdeles sjeldan noko problem med slikt XBL opererar. Må væra meir plagsomt med eit spel som er handla utanfor PAL regionen, som ikkje kan spelast saman med kompisane, fordi serverane ikkje tillet det. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fra wikipedia: USA November 6, 2007 [2] PAL November 9, 2007 [3] Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikkje PS3 slik at spelarane sjølv hostar? Greit nok det er flott med store gode, kjappe serverar. Men merkar særdeles sjeldan noko problem med slikt XBL opererar. Må væra meir plagsomt med eit spel som er handla utanfor PAL regionen, som ikkje kan spelast saman med kompisane, fordi serverane ikkje tillet det. Det er ikke lenger tilfelle at spillene er regionlåst på online-spilling. På WarHawk kan man hoste selv, men det er også offisielle servere. På Resistance tror jeg ikke man hoster selv, Motorstorm husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faren min drar til USA den 10 elns, Går det greit å spille COD4 online da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faren min drar til USA den 10 elns, Går det greit å spille COD4 online da? Har du ikke lov å spille online uten tilsyn fra pappa? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Faren min drar til USA den 10 elns, Går det greit å spille COD4 online da? Har du ikke lov å spille online uten tilsyn fra pappa? haha :!: joda, veldig dårlig formulert av meg, prøver en gang til. går det greit å spille online med et spill (cod4) kjøpt i usa? Endret 3. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Faren min drar til USA den 10 elns, Går det greit å spille COD4 online da? Har du ikke lov å spille online uten tilsyn fra pappa? haha :!: joda, veldig dårlig formulert av meg, prøver en gang til. går det greit å spille online med et spill (cod4) kjøpt i usa? Ja, mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå