Gå til innhold

Datoer for Call Of Duty 4

Anbefalte innlegg

Ser ut som att pc versjonen og PS3 versjonen er utsatt av Call Of Duty 4.....

Disse sidene er sjekket:

Cdon.no 09.11.07 gjelder alle versjonene

Playx.no: 360 versjonen 09.nov mens dem andre kommer 23.nov

Absoluttspill.no: 360 versjonen 9.nov og mens dem andre kommer 23.nov

Zailor: 360 versjonen 9.nov og mens dem andre kommer 23.nov

tothegame.com: 360 versjonen 9.nov og dem andre 23.nov

Gamer.no: har alle versjonene 9.nov

Eurogamer: Alle versjonene 9.nov

Gamespot: Står vertfall 5.november for statene

Synes dette er veldig synd... viss dette stemmer fordi da kommer jeg til å slite hvilken versjon jeg skal velge enten mellom 360 og PS3, siden jeg ikke har Xbox Live Gold og kansje att PS3 versjonen ser dårligere ut.. noe som pleier å skje. Så jeg er veldig usikker på hva av dem jeg skal ha siden jeg har både 360 og PS3

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
infinity ward har lovet en heftig ps3 versjon som skal vere identisk med x360 versjonen...

dei har jobbet hardt med ps3 versjonen og den skal levere..begge versjonene kjøres i 60 fps og lik grafikk..:)

eg velger selfølgelig x360 versjonen pga, rumble og xbox live..;)

Dem som ikke har Gold da, hva versjon velger dem da

Jeg klarer ikke å vente 2 uker ekstra viss dette stemmer

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Published by: Activision

Developed by: Infinity Ward

Genre: First-Person Shooter

Release Date:

US: November 5, 2007

Europe: November 2, 2007

Australia: November 7, 2007

MSRP: $59.99

ESRB Content Descriptors: Blood and Gore, Intense Violence, Strong Language

Also Available On: Xbox 360, PC

Features: Online

ign info

stoler ihvertfall mer på de enn absolutt spill..

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe deg gold da? 500 spenn så har du det gøy i et år.

Er ikke helt begeistret for å spille online egentligt. Det er ikke derfor jeg kjøper spillene..

Men det frister litt da..

IGN har jeg aldri stolt på når det gjelder datoer så jeg er veldig skeptisk til att Call Of Duty 4 kommer 2 november her

Lenke til kommentar
til infinity ward sier noe så er det planlagt 9 november for ps3 vil jeg tro=)

no worries guys:D

Jeg håper det fordi PS3 min trenger spill, har ikke maten PS3 med spill siden juli...

Husker når jeg spilte resistance eide jo dem faen mye fikk hvertfall 3000kills og 1200death når jeg solgte spillet :p

Lenke til kommentar
juli..!!

det var no ikkje så gale...eg har ikkje kjøpt nye ps3 spill siden dei eg kjøpte med ved lansering 23 mars..;)

warhawk var ein nedlastbar så den tell kansje ikkje..;)

Det var vel Ninja Gaiden Sigma jeg kjøpte da og etter jeg var ferdig da så har jeg ikke kjøpt spill siden :p

Da er vel meg og deg veldig like ;)

Men CoD4 kommer til å eie faen så mye... klarer nesten ikke omtrent å vente

Har ekstreme forhåpninger siden jeg likte både call of duty 2 og 3 skuffet litt men ikke mye

Da har vel du tørket av litt støv i ny og ne på ps3en, det har ihvertfall jeg gjort :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
juli..!!

det var no ikkje så gale...eg har ikkje kjøpt nye ps3 spill siden dei eg kjøpte med ved lansering 23 mars..;)

warhawk var ein nedlastbar så den tell kansje ikkje..;)

Det var vel Ninja Gaiden Sigma jeg kjøpte da og etter jeg var ferdig da så har jeg ikke kjøpt spill siden :p

Da er vel meg og deg veldig like ;)

Men CoD4 kommer til å eie faen så mye... klarer nesten ikke omtrent å vente

Har ekstreme forhåpninger siden jeg likte både call of duty 2 og 3 skuffet litt men ikke mye

Da har vel du tørket av litt støv i ny og ne på ps3en, det har ihvertfall jeg gjort :p

eg har prøvd multiplayer av cod4 på x360...beta tester...viss du ikkje har prøvd det så kan du glede deg...det heftigeste eg har vert med på av multiplayer...grafikken er og det sjukaste ever...

vel ps3en min har surret ein del i det siste...formel 1 det går i mest her da men...

har satt x360 i halo 3 dvale...gidder ikkje spille når alle andre leiker master chief...men når cod4 og assassins creed kjem da skal bråkebøtta kjøyrast i gang att..:)

Lenke til kommentar
eg velger selfølgelig x360 versjonen pga, rumble og xbox live..;)
+1 :thumbup:

I fleire intervju har IW lovd at PS3 versjonen skal være like bra som 360 utgåva. Med tanke på at eg budde inne i betaen på 360en min, blir det 360 utgåva som blir kjøpt inn her i hus. Feitaste spelet eg har spelt på lenge.

Tothegame.com har eg alltid opplevd som 'on the spot' når det kjem til releasedatoar. Sida er jo tross alt starta av to nordmenn - då veit ein jo at det er god skit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...