Rosewell1983 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fikk jo tak i den nye Corsair 620W som ny PSU. Først så gikk jeg ut ifra at viften skulle være på oversiden, da passet liksom ikke PSU i kabinettet. Men da jeg snudde den slik at viften kom på undersiden da passet PSU'n fint i kabinettet med tanke på skruehull... Forøvrig la jeg merke til at når viften kom på undersiden så stod jo klistermerkene den rette veien, det vil si de ikke stod opp ned.... Har det egentlig noe å si om viften til PSU er på undersiden eller oversiden? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 I vanlige kabinetter der den sitter øverst, skal PSU peke nedover, fordi den skal trekke luft igjennom fra innsiden av kabinettet. Så her er den riktige veien slik skruehullene passer. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 I vanlige kabinetter der den sitter øverst, skal PSU peke nedover, fordi den skal trekke luft igjennom fra innsiden av kabinettet. Så her er den riktige veien slik skruehullene passer. hehe jeg begynte å lure, men så lenge jeg får PSU til å passe med hullene i BigTower kabinettet så bør jeg vel ikke tenke så mye på om viften er på undersiden eller oversiden av PSU... er denne jeg har:Min PSU Når jeg satte den inn i kabinettet var det ca 1.5cm klaring på undersiden. Men men, skal ikke stille mer spørsmpål om dette her mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå