Helge Braathen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kom til og tenke på noe når jeg så på hotel cæsar. " Der har Vilde som er lesbisk hatt sex med Storm for å få barn. " Fines det nonen slaks forening/klubb eller noe for lesbiske som vil ha sex med fremmede menn for å få barn? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kan vel spørre en god venn av deg som er villig til å ha sex med deg? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 For så å kreve barnebidrag fra stakkaren ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Skriftlig kontrakt da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Skriftlig kontrakt da? Ikke sikker på om det hjelper. Du kan si at du har blitt lurt til å gjøre noen gravid, og det spiller svært liten rolle virker det som. Riktignok mulig at det å få det skriftelig på forhånd forandrer saken endel, men det er alikevel et faktum at lovverket ser veldig gammeldags på ting. Kvinnen tar seg av barnet, og mannen betaler, og man driter i omstendigheter. Red.: Nå har vel de fleste kvinner vett nok til å ikke holde på sånn da Endret 21. oktober 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så du sier at en lesbisk dame kommer og ligger med en mann`? kan jo heller gå i sædbanken og låne litt sperm Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Så du sier at en lesbisk dame kommer og ligger med en mann`?kan jo heller gå i sædbanken og låne litt sperm Sist jeg sjekket er det ulovlig å drive med kunstig befrukning på lesbiske kvinner. Det var iallfall slik tidligere i år. Red.: I Danmark er det derimot litt enklere, men det koster penger Endret 21. oktober 2007 av Ernie Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er ikke sæd banker til sånt:)? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan har du tenkt å få kvinnen gravid uten assistert/kunstig befrukning da? I henhold til dagens lovverk har ikke de anledning til å lovlig hjelpe andre enn gifte, hetrofile kvinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Det er jo det sædbanken er lagd for, Og alle salgs kvinner kan gå og kjøpe. Selgerne spør liksom ikke: Er du lesbisk, neimen da kan du ikke kjøp, Sædbanken er lagd til slike ting. fordi normale kvinner befrukter seg med en mann...eller i allefall One Night Stand Endret 25. oktober 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan har du tenkt å få kvinnen gravid uten assistert/kunstig befrukning da? I henhold til dagens lovverk har ikke de anledning til å lovlig hjelpe andre enn gifte, hetrofile kvinner. Tenkte jo seff da på kunstigbefruktning. Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Litt nyttig info her her og her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så du sier at en lesbisk dame kommer og ligger med en mann`?kan jo heller gå i sædbanken og låne litt sperm Sist jeg sjekket er det ulovlig å drive med kunstig befrukning på lesbiske kvinner. Det var iallfall slik tidligere i år. Red.: I Danmark er det derimot litt enklere, men det koster penger Hva er det du har Røyka?? Hva er Spermbanken lagd for da? dem spør ikke om du er lesbisk når du skal kjøpe sperm i såfall er det bare å juge ellers Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så du sier at en lesbisk dame kommer og ligger med en mann`?kan jo heller gå i sædbanken og låne litt sperm Sist jeg sjekket er det ulovlig å drive med kunstig befrukning på lesbiske kvinner. Det var iallfall slik tidligere i år. Red.: I Danmark er det derimot litt enklere, men det koster penger Hva er det du har Røyka?? Hva er Spermbanken lagd for da? dem spør ikke om du er lesbisk når du skal kjøpe sperm i såfall er det bare å juge ellers Så du tror det virkelig bare er å komme og si "Hei jeg trenger litt sperm jeg", "Ja, her har du litt. Lykke til med å bli gravid"? Altså, du får ikke utlevert sperm. Det blir i stedet gjennomført en assistert befruktning eller også kjent som kunstig befruktning. I Norge kan dette bare lovlig utføres på gifte kvinner. Så da lurer jeg heller på hva du røyker for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så du sier at en lesbisk dame kommer og ligger med en mann`?kan jo heller gå i sædbanken og låne litt sperm Sist jeg sjekket er det ulovlig å drive med kunstig befrukning på lesbiske kvinner. Det var iallfall slik tidligere i år. Red.: I Danmark er det derimot litt enklere, men det koster penger Hva er det du har Røyka?? Hva er Spermbanken lagd for da? dem spør ikke om du er lesbisk når du skal kjøpe sperm i såfall er det bare å juge ellers Så du tror det virkelig bare er å komme og si "Hei jeg trenger litt sperm jeg", "Ja, her har du litt. Lykke til med å bli gravid"? Altså, du får ikke utlevert sperm. Det blir i stedet gjennomført en assistert befruktning eller også kjent som kunstig befruktning. I Norge kan dette bare lovlig utføres på gifte kvinner. Så da lurer jeg heller på hva du røyker for tiden jeg røyker hasj, Hva røyker du? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Veldig bra artikkel i Dagbladet om saken: link Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så du sier at en lesbisk dame kommer og ligger med en mann`?kan jo heller gå i sædbanken og låne litt sperm Sist jeg sjekket er det ulovlig å drive med kunstig befrukning på lesbiske kvinner. Det var iallfall slik tidligere i år. Red.: I Danmark er det derimot litt enklere, men det koster penger Hva er det du har Røyka?? Hva er Spermbanken lagd for da? dem spør ikke om du er lesbisk når du skal kjøpe sperm i såfall er det bare å juge ellers Tror du at det er bare å gå å kjøpe en dose sperm på samme måte som du kjøper melk i butikken eller? Papirarbeid, regler osv Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Seff gjør man det. Etterpå skal den nevnte spermen (som kommer i pilleform) svelges, eller taes i form av stikkpille. Dette vet da alle? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor i huleste skal den svelges? Befruktning skjer da ikke gjennom magen! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor i huleste skal den svelges? Befruktning skjer da ikke gjennom magen! Ironi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg