Sneglen Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg vurdere Logitech Z-680 og dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed Det eneste jeg lurer på er om dem i linken passer til lydkortet mitt: SoundBlaster Live! Player 5.1 :-? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Skal du få lyd må de høyttalerne kobles via en forsterker. Og da må nok doble totalprisen. Et annet sett som låter veldig bra er fra Klipsch. http://www.oslohificenter.no/prod/sp/pcsp/kl_pcsp.html Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Står jo at det er integrert forsterker... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Vil jeg få omtrent like bra lyd med Z-680? Hmm...er det noen som kunne anbefale noen høyttalere, helst 5.1, til 4000,-? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det der er skikkelig dårlig forklart av Komplett. Den integrerte forsterkeren er kun til subben i de store kassene. Dette gjør at du ikke MÅ ha en monsterforsterker for å få øs i bassen. På Oslo HiFi Center selger de Klipsch 4.1 til snaue 4000,- . Mulig det er billigere andre steder. Men Z680 er ikke å kimse av til den prisen. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg tør nesten garantere at Z-680 har bedre lyd en de ELTAX høyttalerene 8) Klipsch er jo enda hakket over der igjen. Promedia 5.1 kan nesten sammenlignes med et hjemmekinoanlegg til 9 - 10000;- Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skal du bruke høyttalerne til pcen eller ikke? er ingen vits i å kjøpe eltax-settet for å bruke med pcen. Dessuten trenger du en hjemmekinoforsterker som nevnt over, så prisen blir det dobbelte. Jeg anbefaler at du går for klipsch, evt. logitech hvis du vil betale litt mindre. Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Klipsch blir FOR dyrt, dessverre. Skal bruke det til PC :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå