vestlia Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Så Rikets Røst torsdagen som var, og må bare si at jeg digga sangen til Jesper. Spesielt det værset i midten, var genialt Fant ut at jeg har lyst å få tak i videoklippet med Jesper å legge på dataen, men jeg finner det bare på TV 2 Sumo og det koster penger Er vel ikke tilfeldigvis noen som har denne på dataen og kunne tenke seg å legge den ut, eller linke til en gratis side der den ligger? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Så Rikets Røst torsdagen som var, og må bare si at jeg digga sangen til Jesper. Spesielt det værset i midten, var genialt Fant ut at jeg har lyst å få tak i videoklippet med Jesper å legge på dataen, men jeg finner det bare på TV 2 Sumo og det koster penger Er vel ikke tilfeldigvis noen som har denne på dataen og kunne tenke seg å legge den ut, eller linke til en gratis side der den ligger? her har du : - Espen Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ååå, takker og bukker Fant den ikke selv når jeg søkte, men takker for linken Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 haha, fikk jeg meg en god latter idag også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå