CapN Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg ny PC fra netshop.no. Og det jeg lurte på, var om du kan velge komponenter helt selv også setter Netshop den sammen for deg og tester den? Mener jeg har hørt noe om det...? Noen som har noen erfaringer med dette? Pris? Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøpte min første pc hos netshop, valgte alle komponenter selv og jeg fikk PC-en satt sammen og testet. Fikk også med 3 års garanti til den nette sum av 350,- :!: Er ikke sikker på prisen nå. Sendte bare mail og fikk tilbud med lavere pris uten noe ekstra mas. Netshop Lenke til kommentar
CapN Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Oi, det var jo kupp! Noen andre erfaringer? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kjøpte min første pc hos netshop, valgte alle komponenter selv og jeg fikk PC-en satt sammen og testet. Fikk også med 3 års garanti til den nette sum av 350,- :!: Er ikke sikker på prisen nå. Sendte bare mail og fikk tilbud med lavere pris uten noe ekstra mas. Netshop Damn.. betalte du for tre års garanti.. Bra handel.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå