Gå til innhold

Orange box utsolt overalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gammeldagse folk :p

 

Gammeldags? Å være en liten samler er ingen spøk :p

 

For min del er det godt å se at Orange Box finnes fysisk i boks i Norge nå. Jeg så tilbudet i et Elkjøp-magasin her om dagen til en pris av 449 kroner, og jeg tenkte: "De har sikkert ikke fått den helt ennå." Helt grei pris i forhold til Steam, men kunne kanskje vært litt lavere? :p *håpe*

Lenke til kommentar

Steam - så mister du aldri spillet om cden blir ripet opp osv. Slipper å tenke på ørten forskjellige cd-keys. Slipper å bruke masse plass på spillbokser. Slipper å rote med patcher. Er du borte kan du installere spillet på en pc hvorsomhelst bare den har internett. Steam kan være betraktelig billigere enn butikken. Og så videre :)

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
litt OT: hvorfor ses inleggene i en rekke nedover så eg må trykke på vert inlegg for og kunen lsese dem? vill ha det slik det var før :/

 

Se i høgre hjørne på Forum Layouten, der står det: Valg.

Trykk der, og nederst, velger du standar.

Lenke til kommentar
litt OT: hvorfor ses inleggene i en rekke nedover så eg må trykke på vert inlegg for og kunen lsese dem? vill ha det slik det var før :/

 

Se i høgre hjørne på Forum Layouten, der står det: Valg.

Trykk der, og nederst, velger du standar.

 

 

Og hvor er så denne foru layouten?Edit: Trykker på den velf tingen mn komemr bare helt nederst på siden da :S

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...