Keff Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Når skjermkort som konker blir levert inn, blir det da overhodet overveid å fikse det, eller bare kastes det i søppla for så å sende ut et nytt? Har selv et 7800GTX som svartnet, men vifta går fortsatt... (prøvd i andre maskiner og funker ikke der heller) Noen forslag til hva som er galt? Har nytt kort nå, så driter egentlig i det, men om det hadde vært noen deler å få tak i, kunne jeg rippet opp i mine gamle elekro kunnskaper og prøvd å fixa det:-) (el. smadre det......) Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har du ikke fortsatt garanti på kortet? Leverer du kortet til butikken sender de det videre til produsenten for evt. rep. Ang. kortet. Sjekket om video-kontakten er skadet? Lenke til kommentar
Keff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Har du ikke fortsatt garanti på kortet? Leverer du kortet til butikken sender de det videre til produsenten for evt. rep. Ang. kortet. Sjekket om video-kontakten er skadet? Er ikke mere garanti på korte da det er oem. Produsenten gir ikke garanti på slike kort (har snakket med de) og leverandøren av maskinen kortet stod i gir bare 1 år på disse komponenter. Har heller ikke kvittering. Kjøpte brukt selv og tidligere eier fant heller ikke kvitteringen. Skal sjekke video kabel... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Selv om garantien har gått ut så har du fremdeles reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Keff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Selv om garantien har gått ut så har du fremdeles reklamasjonsrett. Trenger serienummer på PC-en kortet stod i da, og det blir litt mye bry for min del. Han jeg kjøpte kortet av solgte PC-en i deler, og det kabinettet er nok long gone da. ergo... ikke verdt det i mitt syn. Noen flere forslag? Takker anyways for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå